Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
- Data zamieszczenia: 2012-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
promocja Miasta Lublin poprzez udział w rozgrywkach sportowych z udziałem drużyn I ligi koszykówki mężczyzn w 2012 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1 Umieszczenie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy herbu Miasta Lublin o wymiarach minimum 10cm x15 cm i jego eksponowania na przodzie koszulek meczowych zawodników Wykonawcy powyżej numeru zawodnika. Zawodnicy mają obowiązek występowania w koszulkach meczowych w minimum 8 meczach w tym minimum w 4 meczach I ligi koszykówki mężczyzn w 2012 r. 1.2 Wykonanie i umieszczenie w miejscu rozgrywania minimum 8 meczów po 2 szt. banerów reklamowych z herbem Miasta Lublin o wymiarach 1m x 3m w czasie i miejscu wskazanym przez Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym, 1.3 Wykonanie i umieszczenie na osłonach 2 konstrukcji podtrzymujących tablice naklejek reklamowych o wymiarach 60 x 100 cm z herbem Miasta Lublin podczas rozgrywania minimum 8 meczów. 1.4. Umieszczenie minimum 8 modułów herbu Miasta Lublin o wymiarach nie mniejszych niż 10cm x15 cm na flash interviev w jej środkowej części w czasie minimum 5 konferencji prasowych, 1.5. Wykonanie i umieszczenie na każdej połowie parkietu boiska na kołach pod koszami 2 naklejek o średnicy 180 cm z umieszczonym herbem Miasta Lublin podczas rozgrywania minimum 8 meczów, 1.6 Umieszczenie w czasie rozgrywania minimum 8 meczów ekranu reklamowego z herbem Miasta Lublin dostarczonego przez Zamawiającego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 1.7 5-cio krotną emisję reklamy słowno - muzycznej dostarczonej przez Zamawiającego (spot 45 sekundowy) w czasie rozgrywania minimum 5 meczów, 1.8 Zapewnienie przeprowadzenia minimum 4 ogólnodostępnych transmisji internetowych z 4 różnych meczów. Czas trwania transmisji nie krótszy niż 50 minut. O terminie i godzinie transmisji Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego z minimum 48 godzinnym wyprzedzeniem, 1.9 Umieszczenie na stronie Wykonawcy herbu Miasta Lublin o wymiarach 3,2 cm x 7 cm wraz z aktywnym linkiem do strony www.lublin.eu, 1.10 Wspieranie minimum 4 akcji społecznych organizowanych lub popieranych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy poprzez zagwarantowanie udziału zawodników Wykonawcy (pod warunkiem niekolidowania udziału z terminarzem rozgrywek). O miejscu i terminie akcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem, 1.11 Przekazanie każdorazowo w terminie do 7 dni po zakończeniu miesiąca pełnej dokumentacji wszystkich działań promocyjnych podejmowanych przez Wykonawcę potwierdzającej wywiązanie się Wykonawcy z realizacji przedmiotu zamówienia (materiały drukowane, zdjęcia, filmy, wycinki prasowe, wydruki stron internetowych itp.), za każdy miesiąc obowiązywania umowy. 1.12 Zapewnienie możliwości kontroli, w każdym czasie i miejscu, upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego prawidłowości realizacji zamówienia oraz zagwarantowanie bezpłatnego wejścia na mecze osobom kontrolującym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Dodano: 2015-11-05 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT.
Dodano: 2015-07-01 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18