Przetargi.pl
Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłkarskiego organizowanego w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłkarskiego organizowanego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79342200 – 5 - usługi w zakresie promocji. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia turnieju piłkarskiego (zwanego dalej „Turniejem”), organizowanego przez Wykonawcę w I kwartale 2017 roku w hali sportowej na terenie Gdyni (zwanej dalej „Halą”). 3. Charakterystyka Imprezy: Turniej ma trwać co najmniej 2 dni i zawierać elementy edukacji społecznej i marynistycznej. W jego skład mają wchodzić mecze piłkarskie dla dzieci do 12 roku życia, w Turnieju muszą brać kluby piłkarskie z Polski, w tym spoza województwa pomorskiego. 4. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji Miasta Gdyni polegają w szczególności na: 1) przyznaniu Miastu Gdynia tytułu Partnera Strategicznego i umieszczeniu nazwy „Gdynia” w pełnej nazwie Turnieju, 2) umieszczeniu logo „Gdynia sport” w materiałach i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę przy organizacji Turnieju np.: w zaproszeniach, oficjalnym programie Turnieju, na plakatach, na listowniku, oraz innych materiałach wydawanych przy okazji organizacji Turnieju, 3) eksponowaniu filmiku reklamowego Miasta Gdyni o czasie trwania co najmniej 30 sekund na 2 ekranach diodowych umieszczonych na Hali (czas ekspozycji filmiku w zapętleniu 5 min/mecz), podczas trwania Turnieju, 4) umieszczeniu 2 flag wykonanych z poliestru z logo Miasta Gdyni, o wymiarach 1 m x 1,5 m (szer. x wys.), eksponowanych pod kopułą Hali, podczas trwania Turnieju, 5) eksponowaniu logo Miasta Gdyni na 4 kasetonach zamieszczonych w Hali, za liniami końcowymi boiska po obu jego stronach, podczas trwania Turnieju, 6) eksponowaniu 2 roll-upów wykonanych z tkaniny banerowej typu block out z logo Miasta Gdyni usytuowanych w ciągach komunikacyjnych na Hali, podczas trwania Turnieju, 7) rozmieszczeniu plakatów reklamujących Turniej z logo „Gdynia sport” na terenie Miasta Gdyni, podczas organizacji Turnieju w liczbie 30 sztuk, 8) umieszczeniu logo „Gdynia sport” na pucharach przeznaczonych dla uczestników Turnieju, 9) zamieszczeniu logo „Gdynia sport” na stronie internetowej Zleceniobiorcy ………………………………….. wraz z linkiem do strony www.gdyniasport.pl, podczas organizacji Turnieju, 10) przekazaniu Zamawiającemu fotorelacji z każdego dnia trwania Turnieju, stanowiącej nie mniej niż 10 zdjęć/dzień, o minimalnej rozdzielczości 2048 x 1536 px i gęstości 300 dpi, na adres email: promocja@gdyniasport.pl, nie później niż 36 godzin od zakończenia Turnieju. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane przepisami prawa zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku i wykorzystywanie w celach promocji Gminy Miasta Gdyni. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia tych osób z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego z tytułu naruszenia ich praw lub dóbr osobistych, Wykonawca pokryje wszelkie koszty, jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść, w tym koszty wypłaconych odszkodowań, 11) umożliwieniu Zamawiającemu rozprowadzania materiałów promocyjnych Miasta Gdyni podczas trwania Turnieju, 12) umożliwieniu Miastu Gdyni wykorzystania materiałów fotograficznych i filmowych z Turnieju oraz zdarzeń przed i po Turnieju dla celów promocyjno-reklamowych Miasta. 5. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają w szczególności na: 1) promocji cyklu biegów PKO Grand Prix Gdyni (zwanego dalej „Wydarzeniem”) organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie powitalnej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy, 2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenie organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook) Wykonawcy, w okresie obowiązywania umowy, 3) umożliwieniu Zamawiającemu wykorzystania materiałów fotograficznych z Turnieju łącznie z postaciami (zawodnikami) dla celów promocyjno – reklamowych jednostki Zamawiającego, 4) umożliwieniu Zamawiającemu nagrywania Turnieju na potrzeby własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach