Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz naprawa ikonserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74
    80254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz naprawa ikonserwacja drukarek i kserokopiarek w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:  przeglądy okresowe,  regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek. Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 261 szt. Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 50 szt. Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 685 szt. Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 664 szt. Całkowita ilość taśm do drukarek - 200 szt. Całkowita ilość tuszy do drukarek - 8 szt. Drukarki i kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji. 2) ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE: 2.1. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności: • Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6. • Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6. • Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie. • Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.2. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności: • Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.7. • Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.7. • Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie. • Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu. 2.3. Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności: • demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych, • czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), • czyszczenie zespołu czyszczącego bębna, • czyszczenie zespołu optyki, • czyszczenie kaset papieru, • czyszczenie filtrów, • czyszczenie drogi transportu papieru, • czyszczenie napędu głównego, • czyszczenie sekcji grzejnej, • czyszczenie sekcji pobierania papieru, • demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w, • regulacja jakości kopii, • dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu. 2.4. Konserwacja drukarek igłowych obejmuje: • Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej, • Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu), • Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.), • Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.), • Smarowanie, • Regulacja luzów, • Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru, • Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej, • Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego, • Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy, • Regulacja docisku głowicy do wałka, • Smarowanie wałka prowadzącego głowicę, • Przemycie igieł dyszy głowicy, kalibracja głowicy, • Sprawdzenie i testowanie drukarki. 2.5. Konserwacja drukarek laserowych obejmuje: • Demontaż i montaż obudowy zewnętrzne, • Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), • Czyszczenie zespołu optyki, • Czyszczenie kaset papieru, • Czyszczenie drogi transportu papieru, • Czyszczenie sekcji grzejnej, • Czyszczenie sekcji pobierania papieru. • Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w. • Sprawdzenie działania drukarki. 2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek wraz z ich wymianą obejmuje: Zadanie 1 • Rolki poboru papieru, • Fuser, • Separator papieru, • Moduł lasera, • Bęben lub zespół bębna, • Wałek dociskowy, • Tuleję wałka dociskowego, • Głowicę, • Mechanizm prowadzenia papieru, • Lampa skanera, • Developer, Zadanie 2 • Zespół bębna, • Zespół wywołujący, • Sekcja utrwalania, • Zespoły przeglądowe, 2.7. Dostawa części zamiennych do kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje: Zadanie 1 • Rolki poboru papieru, • Fuser, • Separator papieru, • Moduł lasera, • Bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski), • wałek dociskowy, • Tuleję wałka dociskowego, • Lampa skanera, • Developer, Zadanie 2 • Zespół bębna, • Zespół wywołujący, • Sekcja utrwalania, • Zespoły przeglądowe, 2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje: • Tonery, • Taśmy (zadanie 1), • Tusze (zadanie 1). 2.9. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery. 2.10. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania: • być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, • posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, • posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, • posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, • spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, - wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia, • nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp, • nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, • nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu, • nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane. 2.11. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2.1 - dotyczące drukarek, a w pkt. 2.2 - dotyczące kserokopiarek Krótkiego opisu przedmiotu zamówienia. 2.12. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2.1, 2.2 Krótkiego opisu przedmiotu zamówienia (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). 2.13. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci. 2.14. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska: - Zarząd ul. Partyzantów 74, - Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74, - Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74, - Dział Windykacji ul. Partyzantów 74, - Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, - Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6, - BOM nr 1 ul. Sienna 6, - BOM nr 2 ul. Zielona 8/9, - BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167, - BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44, - BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12, - BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31. - Dział Utrzymania Porządku i Czystości ul. Floriańska 2 - Grupa Remontowa ul. Floriańska 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121300-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 600,00 zł w tym: ZADANIE 1 – 1 500,00 zł ZADANIE 2 – 2 100,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach