Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-682 Warszawa, ul. Hoża 88
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6969015 , fax. 022 6213045
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy
ul. Hoża 88 88
00-682 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6969015, fax. 022 6213045
REGON: 01575286600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbfo.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt zagospodarowania terenu wokół szkoły. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie/opracowanie projektu zagospodarowania terenu szkolnego Zespołu Szkół Specjalnych nr 92 w Warszawie, w zakresie urządzeń sportowych, placu zabaw oraz ciągów komunikacyjnych i zieleni. W ramach przedmiotu zamówienia W - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 1 500 zł. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następują
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.), Ocena spełniania ww. warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania powyższych warunków należy przedstawić: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez zamawiającego art. 22 ust. 1 pzp (załącznik nr 2). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4) - należy podać co najmniej 2 usługi o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto każda o charakterze podobnym do charakteru przedmiotu zamówienia. 4. Wykaz osób (co najmniej jedna), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na podstawie przepisów Prawa Budowlanego tj. uprawnienia do projektowania co najmniej w branżach: architektonicznej, sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (załącznik nr 5). 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZADANIE NR 1: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ DROGI 33KDGD W MIEJSCOWOŚCI ŁOZISKA ZADANIE NR 2: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ULICY FABRYCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŁOZISKA ZADANIE NR 3: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ULIC GĄSEK I KONIECZNEJ W MIEJSCOWOŚCI MAGDALENKA ZADANIE NR 4: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ULIC ŁĄCZNEJ I GÓRSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI WOLA MROKOWSKA I MROKÓW
Dodano: 2016-06-24 - Sprawa 62/2015 - Opracowanie programu inwestycji i dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku koszarowego nr 1 dla potrzeb batalionu dowodzenia DWL w Białobrzegach
Dodano: 2015-07-02 - Dokonanie aktualizacji opracowanej DPK do obowiązujących przepisów: Rozbudowa systemu alarmowego składu MPS w Życzynie - Sprawa 33/2015
Dodano: 2015-03-26 - Wykonanie PI i DPK dla zadania: Adaptacja pomieszczeń budynku nr 30 na pomieszczenia sztabowo - biurowe w kompleksie wojskowym w Białobrzegach.
Dodano: 2015-03-11 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA BUDOWĘ AKADEMIKA WOJSKOWEGO NR 3 (AW3)
Dodano: 2015-02-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT KORYTARZY HOTELOWYCH I KLATEK SCHODOWYCH W DOMU ASYSTENTA
Dodano: 2015-02-26 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI ZAMIENNEJ NA: ZMIANĘ LOKALIZACJI BUDOWY DWÓCH BOISK UNIWERSALNYCH ZADASZONYCH HALAMI SPORTOWYMI TYPU NAMIOTOWEGO
Dodano: 2015-02-19 - SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA BUDYNKU ZAPLECZA BADAWCZEGO TRWAŁOŚCI ZMĘCZENIOWEJ STATKÓW POWIETRZNYCH - WML
Dodano: 2014-11-28 - Wykonanie programu inwestycji na budowę budynku magazynowo - warsztatowego, garażowego i przebudowę bud. nr 31 przy ul. Nieświeskiej 54/56 w Warszawie
Dodano: 2014-10-16 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PRACOWNI DYDAKTYCZNEJ
Dodano: 2014-08-29