Powiat Jędrzejowski ogłasza przetarg
- Adres: 28-300 Jędrzejów, 11 Listopada
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 863 741 , fax. 413 863 741
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski
11 Listopada 83
28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 863 741, fax. 413 863 741
REGON: 29100936600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Projekt scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie - zagospodarowanie poscaleniowe - Etap II” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest działanie inwestycyjne w systemie „zaprojektuj – wybuduj”. Drogi gminne i wewnętrzne zlokalizowane w miejscowościach Słupia. W chwili obecnej drogi objęte opracowaniem posiadają nawierzchnię z materiału kamiennego oraz tłucznia. Szerokość działek drogowych w liniach rozgraniczających wynosi od 5,0 do 9,0 m. Do przebudowy przewi-dzianych jest 9 355 mb dróg o nawierzchni tłuczniowej oraz bitumicznej, a do budowy 450 mb dróg o nawierzchni tłuczniowej. Planowana jest ponadto rekultywacja terenu powierzchnia ok. 14770m2 Długość dróg przewidzianych do przebudowy składa się z odcinków: Słupia. - zadanie nr 21 o długości 510 mb, - zadanie nr 22 o długości 510 mb, - zadanie nr 23 o długości 290 mb, - zadanie nr 24 o długości 315 mb, - zadanie nr 25 o długości 400 mb, - zadanie nr 26 o długości 720 mb, - zadanie nr 27 o długości 810 mb, - zadanie nr 28 o długości 590 mb, - zadanie nr 29 o długości 480 mb, - zadanie nr 30 o długości 350 mb, - zadanie nr 31 o długości 560 mb, - zadanie nr 32a o długości 370 mb, - zadanie nr 32b o długości 520 mb, - zadanie nr 33 o długości 910 mb, - zadanie nr 34 o długości 750 mb, - zadanie nr 35 o długości 900 mb, - zadanie nr 36 o długości 370 mb. Długość dróg przewidzianych do budowy składa się z odcinków: - zadanie nr B ZAD 2 o długości 250 mb w miejscowości Słupia - zadanie nr B ZAD 5 o długości 200 mb w miejscowości Słupia Parametry do projektowania drogi („tłuczniówka”) droga gminna klasy - D (dojazdowa), szerokość w liniach rozgraniczających – 0d 5,0 do 9,0 m, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 30 km/h, obciążenie - 80 kN / oś, nawierzchnia jezdni z kruszywa łamanego (tłuczniówka), szerokości jezdni 4,00m (1 pas ruchu w dwóch kierunkach), szerokość poboczy gruntowych stabilizowanych kruszywem – obustronnych 0,50m. Parametry do projektowania drogi („bitumiczna”) droga gminna klasy - D (dojazdowa), szerokość w liniach rozgraniczających – 0d 5,0 do 9,0 m, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 30 km/h, obciążenie - 80 kN / oś, nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej, szerokości jezdni 4-5,00m (2 pasy ruchu, po jednym w każdym kierunku, lub 1 pas ruchu w dwóch kierunkach), szerokość poboczy gruntowych stabilizowanych kruszywem – obustronnych 0,75m. Projekt realizowany w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz rozwoju obszarów wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ NADZÓR AUTORSKI W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA REMONCIE BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
Dodano: 2024-06-14 - Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Końskich przy ul. Wjazdowej
Dodano: 2024-05-17 - Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
Dodano: 2024-04-26 - OPRACOWANIE DOK. PROJ. DLA ZADANIA PN. ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”
Dodano: 2024-01-01 - OPRACOWANIE DOK. PROJ. DLA ZADANIA PN. ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”
Dodano: 2023-11-22 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na modernizację budynku Urzędu Stanu Cywilnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Ostrowcu Świętokrzyskim”
Dodano: 2023-10-17 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. „Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ppoż. – O/Kielce, ul. Kolberga 2a”
Dodano: 2023-09-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipa, Korytnica, Jawór, Karsy, Niziny
Dodano: 2023-05-10 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy sieci wodociągowej w Kielcach w zakresie: Części 1: Zadanie 1 – ul. Warszawska (od ul. Biskupa Mieczysława Jaworskiego do komory wodociągowej na wysokości budynku nr 84) Zadanie 2 – ul. Biskupa Mieczysława Jaworskiego (od ul. Warszawskiej do ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego) Części 2: Zadanie 1 – ul. Warszawska (od Al. IX Wieków Kielc do ul. Jesionowej)
Dodano: 2021-04-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej wykonania przebudowy piaskowników na terenie Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka”
Dodano: 2021-04-26