Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. „Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ppoż. – O/Kielce, ul. Kolberga 2a”

ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W KIELCACH ogłasza przetarg

  • Adres: 25-510 Kielce, ul. Piotrkowska 27
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W KIELCACH
    ul. Piotrkowska 27
    25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie
    REGON: 00001775600467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. „Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ppoż. – O/Kielce, ul. Kolberga 2a”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ppoż. – O/Kielce, ul. Kolberga 2a (dalej zwane również robotą budowlaną), która obejmuje m. in.:1. wyburzenie schodów wejściowych i dobudowę klatki schodowej zewnętrznej stanowiącej wejście do budynku,2. dostosowanie budynku do przepisów ppoż (m. in. wymiana drzwi, wykonanie przejść pożarowych w stropach),3. dostosowanie strefy wejścia do budynku do Standardów technicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (m. in. wymiana drzwi wraz z wyposażeniem, montaż windy),4. dostosowanie strefy wejścia do wymogów ppoż. oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.1. WYSOKOŚĆ WADIUMWykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).3.2. FORMA WADIUMWadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:3.2.1. pieniądzu,3.2.2. gwarancjach bankowych,3.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3.3. TERMIN I SPOSÓB WNIESIENIA WADIUM3.3.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt 6.1 SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3.3.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 13 1020 5590 0000 0502 9120 7016Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.3.3.3. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: „Wadium w postępowaniu na pełnienie funkcji inwestora zastępczego, znak postępowania: 150000/271/ZP-6/2023”.3.3.4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).3.3.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowaw pkt 3.2.2, 3.2.3 i 3.2.4 SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.3.3.6. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.3.3.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodniez wyrokiem KIO z dn. 24.06.2020 r., KIO 662/20, z dokumentu wadialnego powinno wynikać jednoznacznie, że zobowiązanie gwaranta obejmuje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, wynikającez działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia.3.3.8. Niewniesienie wadium, wniesienie w sposób nieprawidłowy, nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w pkt 3.4.2.3 SWZ, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.3.3.9. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.4. zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji przebudowy lub rozbudowy budynku.4.2. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:4.2.1. co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji umowy na stanowisku inspektora nadzoru robót budowlanych (Kierownika zespołu) – osoba ta musi posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;4.2.2. co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji umowy na stanowisku inspektora nadzoru w zakresie robót instalacji sanitarnych – osoba ta musi posiadać uprawnienia w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odnośnie instalacji i sieci: sanitarnych (wod.-kan.), cieplnych, gazowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;4.2.3. co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji umowy na stanowisku inspektora nadzoru w zakresie robót instalacji elektrycznych – osoba ta musi posiadać uprawnienia w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odnośnie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;4.2.4. co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji umowy na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń – osoba ta winna posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania finansami i rozliczania inwestycji budowlano – montażowych.Zamawiający dopuszcza możliwość nadzoru przez jedną osobę w kilku branżach i specjalizacjach pod warunkiem posiadania przez nią odpowiednich uprawnień i doświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach