Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Jana Głogowskiego 3/5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
Jana Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
REGON: 291009834 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na modernizację budynku Urzędu Stanu Cywilnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Ostrowcu Świętokrzyskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dwóch koncepcji i na podstawie uzgodnienia oraz akceptacji jednej z nich wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego zwanego dalej PFU dla projektu „Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego”. Zadanie obejmuje opracowanie dwóch koncepcji i PFU dla budynku przy ul. Siennieńskiej 47 w Ostrowcu Świętokrzyskim – siedziba Urzędu Stanu Cywilnego (USC) o zasięgu terytorialnym: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski i Gmina Bodzechów. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 36 (obr. 36, ark. 2) będącej własnością Gminy Ostrowiec Świętokrzyski. Budynek wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków. Urząd Stanu Cywilnego nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. W związku z powyższym wymaga uzyskania decyzji o lokalizacji celu publicznego. Obiekt znajduje się w obszarze ochrony konserwatorskiej. Budynek wybudowany ok. 1915 r., parterowy z poddaszem użytkowym z dachem wielospadowym pokrytym blachą. Budynek wymaga przebudowy, rozbudowy oraz nadbudowy z uwagi na jego stan techniczny i potrzeby wynikające z obsługi interesantów oraz wymagania co do archiwum i przetrzymywania w nim dokumentów ewidencji ludności. Konieczna jest wymiana dachu. Z uwagi na panującą wilgoć w piwnicy konieczne jest wykonanie izolacji fundamentów oraz osuszenie ścian. We wszystkich pomieszczeniach należy uzupełnić tynki i wykonać malowanie ścian i sufitów z uzupełnieniem elementów zdobiących oraz wymienić posadzki. W celu dostosowania budynku do obowiązujących warunków technicznych należy wymienić stolarkę okienną i drzwiową. Wykonać obliczenia, badania termoizolacji ścian w celu stwierdzenia potrzeby docieplenia ścian, podłóg, dachu z uwzględnieniem warunków konserwatorskich. Planowana jest rozbudowa budynku od strony zachodniej. W nowej części należy zaprojektować salę ślubów, salę toastów oraz wiatrołap. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: tysiąc).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert nieprzerwane do dnia upływu terminu związania ofertą.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJWarunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:1. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej:a) jeden program funkcjonalno-użytkowy, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r. poz. 2454), dotyczący budowy lub przebudowy o wartości robót budowlanych co najmniej 4.000.000,00 zł brutto, budynku użyteczności publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 r. poz. 1225)lubb) jeden projekt architektoniczno-budowlany dla przedsięwzięcia z zakresu budowy lub przebudowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682), o wartości robót co najmniej 4.000.000,00 zł brutto, budynku użyteczności publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 r. poz. 1225),2. Wykonawca dysponuje osobami posiadającym doświadczenie zawodowe i uprawnienia: minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku projektanta w zakresie architektoniczno-budowlanym minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do projektowania bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku projektanta w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. „Przebudowa pomieszczeń Kliniki Chirurgii Ortopedyczno-Urazowej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ...”
Dodano: 2024-07-17 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ NADZÓR AUTORSKI W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA REMONCIE BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
Dodano: 2024-06-14 - Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Końskich przy ul. Wjazdowej
Dodano: 2024-05-17 - Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
Dodano: 2024-04-26 - OPRACOWANIE DOK. PROJ. DLA ZADANIA PN. ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”
Dodano: 2024-01-01 - OPRACOWANIE DOK. PROJ. DLA ZADANIA PN. ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU „UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA.”
Dodano: 2023-11-22 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją robót budowlanych dla zadania pn. „Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ppoż. – O/Kielce, ul. Kolberga 2a”
Dodano: 2023-09-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipa, Korytnica, Jawór, Karsy, Niziny
Dodano: 2023-05-10 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy sieci wodociągowej w Kielcach w zakresie: Części 1: Zadanie 1 – ul. Warszawska (od ul. Biskupa Mieczysława Jaworskiego do komory wodociągowej na wysokości budynku nr 84) Zadanie 2 – ul. Biskupa Mieczysława Jaworskiego (od ul. Warszawskiej do ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego) Części 2: Zadanie 1 – ul. Warszawska (od Al. IX Wieków Kielc do ul. Jesionowej)
Dodano: 2021-04-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej wykonania przebudowy piaskowników na terenie Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka”
Dodano: 2021-04-26