Przetargi.pl
Projekt przebudowy ul. Kaszubskiej w Lęborku od ul. Krzywoustego do ul. Kartuskiej

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt przebudowy ul. Kaszubskiej w Lęborku od ul. Krzywoustego do ul. Kartuskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Kaszubskiej w Lęborku od ul. Krzywoustego do ul. Kartuskiej, tj. trzech odrębnych opracowań obejmujących odpowiednio: - przebudowę ul. Kaszubskiej (bez mostu na rz. Okalicy) wraz z budową ścieżki rowerowej i zmianą parametrów jezdni na odcinku od skrzyżowania z ul. Krzywoustego (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z ul. Kartuską włącznie; długość przebudowywanego odcinka drogi ok. 660 m; - przebudowę nawierzchni mostu na rz. Okalicy; - budowę systemu odprowadzania do rz. Okalicy wód opadowych i roztopowych (z systemem podczyszczania) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; długość kolektora ok. 10 m. Lokalizację planowanych inwestycji przedstawiono na mapie do celów informacyjnych stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Dokumentację należy wykonać jako trzy odrębne opracowania. Wytyczne do poszczególnych opracowań: 2.1. Projekt przebudowy ul. Kaszubskiej (bez mostu na rz. Okalicy), tj. drogi powiatowej nr 1330G, powinien uwzględniać następujące warunki i założenia: - na całej długości projektowanego odcinka: przebudowa chodnika po stronie północnej - budowa przy krawężniku ścieżki rowerowej szer. 2,0 m z kostki betonowej czerwonej bezfazowej, budowa chodnika szer. min. 1,5 m z kostki betonowej szarej, przebudowa wjazdów na posesje; - wycinka drzew w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji inwestycji (w obowiązkach Wykonawcy leży uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń w tym celu); - zmniejszenie szerokości jezdni do 6,5 m - przestawienie krawężnika od strony północnej, przebudowa wpustów kanalizacji deszczowej - w celu uspokojenia ruchu i utworzenia miejsca dla projektowanej ścieżki rowerowej; - przebudowa nawierzchni jezdni; - budowa przejść dla pieszych z azylami: przy skrzyżowaniu z ul. Krzywoustego, pomiędzy ulicami Kolonia i Ceynowy (dojście do przystanku), przy skrzyżowaniu z ul Kartuską/Drętowo - wraz z przejazdem dla rowerów i fragmentem ścieżki rowerowej po stronie południowej do ul. Drętowo); - budowa zatoki autobusowej po stronie północnej, w miejscu obecnego przystanku, pomiędzy ulicami Kolonia i Ceynowy, wraz z chodnikiem i wiatą przystankową, z uwzględnieniem wjazdów na posesje i przebiegu ścieżki rowerowej; - budowa chodnika przy skrzyżowaniu ul. Kaszubskiej z ul. Kartuską wraz z przejściem dla pieszych przez ul. Kartuską, z wyprowadzeniem chodnika do ulicy Kartuskiej; - przebudowa chodnika na odcinku od torów kolejowych do ul. Kartuskiej po stronie południowej (z pozostawieniem istniejących krawężników). 2.2. Projekt przebudowy nawierzchni mostu na rz. Okalicy powinien uwzględniać następujące warunki i założenia: - zmniejszenie szerokości jezdni na moście; - wybudowanie ścieżki rowerowej; - przebudowa chodników na moście; - zmiana profilowania nawierzchni mostu w celu odprowadzenia wód deszczowej do systemu odwodnienia jak w punkcie 2.3. 2.3. Projekt systemu odprowadzenia wód opadowych i rozpadowych powinien uwzględniać następujące warunki i założenia: - lokalizacja systemu przy moście na rz. Okalicy; - budowa wpustów deszczowych w ul. Kaszubskiej; - system podczyszczania wód i ich odprowadzenie z ww. wpustów do rzeki Okalicy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.1. wykonanie projektu opisanego w punkcie 2.1 w taki sposób, aby możliwa była realizacja prac na zgłoszenie; 3.2. dla projektu opisanego w punkcie 2.2: - uwzględnienie uwag przedstawionych przez zarządcę rzeki w piśmie z 16.02.2012 r. zn. MW.M5-601/LE/5/2012 (Załącznik nr 9 do SIWZ); - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli będą konieczne); - uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przebudowy nawierzchni mostu; - uzgodnienie projektu z zarządcą rzeki; - uzyskanie pozwolenia na budowę (jeśli będzie konieczne) lub opracowanie zgłoszenia prac. 3.3. dla projektu opisanego w punkcie 2.3: - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli taka decyzja będzie konieczna ze względu na usytuowanie urządzeń kanalizacyjnych i podczyszczających); - uzgodnienie projektu z zarządcą rzeki; - uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód deszczowych do rzeki; - uzyskanie pozwolenia na budowę. 3.4. Zakres zadania obejmuje również: - wykonanie mapy do celów projektowych dla całego przedsięwzięcia (1 egzemplarz mapy należy przekazać Zamawiającemu niezależnie od innych egzemplarzy); - wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu; - wykonanie badań gruntowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia; - zaprojektowanie usunięcia kolizji z uzbrojeniem podziemnym, jeśli zajdzie taka potrzeba; - uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów; - uzgodnienie projektu w ZUDP; - uzyskanie pozwoleń na usunięcie drzew i krzewów w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji inwestycji. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentacji w formie i w ilości: 4.1. Dla dokumentacji opisanej w punkcie 2.1: a) Rysunki i opisy robót w zakresie i stopniu dokładności umożliwiającym prawidłowe wykonanie robót budowlanych i realizację zadania inwestycyjnego na zgłoszenie - 5 egz.; b) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 1 egz.; c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 1 egz.; d) Przedmiar robót wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) - 5 egz.; e) Informacja dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeśli jej opracowanie jest wymagane, wraz z wersją elektroniczną informacji zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf) - 5 egz.; f) Projekt organizacji ruchu (uzgodniony z odpowiednimi organami) - 5 egz. 4.2. Dla dokumentacji opisanych w punktach 2.2 i 2.3: a) Projekt budowlany - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz.; b) Projekt wykonawczy - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz.; c) Kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) - 1 egz.; d) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz.; e) Przedmiar robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz.; f) Informacja dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach, gdy ich opracowanie jest wymagane - w 5 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną informacji zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: .doc, .pdf, inne). 4.3. Wszystkie opracowania wymienione w punktach 4.1 i 4.2 mają zostać dostarczone Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w ogólnodostępnym formacie (np. pdf, opisy np. w doc) - w 2 egz. (2 CD). 5. Zamawiający w dniu podpisania umowy wystawi Wykonawcy pełnomocnictwo (w 5 egzemplarzach) do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień z pozwoleniem na budowę włącznie (wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku, gdyby niezbędna była dodatkowa kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem, Wykonawca niezwłocznie ją otrzyma. Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka. 6. Ustalenia dodatkowe: 6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. 6.2. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym wstępną koncepcję projektu. 6.3. W projekcie kanalizacji deszczowej i w kosztorysie należy przewidzieć zastosowanie krat wpustów ulicznych wyposażonych w zawiasy, które utrudniają kradzieże. 6.4. Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. 6.5. Zamawiający może wykorzystać przedmiotowe projekty w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych. 6.6. W dokumentacji projektowej nie należy odnosić się do konkretnej marki ani źródła, znaku handlowego, patentu, typu, pochodzenia lub produkcji. W przypadku gdy jest to niezbędne dla dostatecznie precyzyjnego i zrozumiałego opisu, należy wskazać dopuszczalne rozwiązania równoważne opisywanym wraz z podaniem parametrów równoważności. 6.7. Informacja o zamiarze rozpoczęcia budowy drogi związana z możliwością wybudowania kanału technologicznego (zgodnie z art. 39 ust. 6a ustawy o drogach publicznych, Dz. U. 2007 r. nr 19 poz. 115 z późn. zm.), została zamieszczona na stronie internetowej zarządcy drogi (www.bip.um.lebork.pl) w dniu 02.02.2012 r. 6.8. Zamawiający zapewnia wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Załącznik Nr 7 do SIWZ); 6.9. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia (stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko) stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. 6.10. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania odpowiedzi na wszelkie pytania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia (na etapie przetargu na roboty budowlane i realizacji przedsięwzięcia) w terminie 3 dni od otrzymania zapytania. 6.11. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., nr konta 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 4. 4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 31.05.2012 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach