Przetargi.pl
Projekt przebudowy kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazu i audytem energetycznym w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Bednorza 29/31 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2016-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt przebudowy kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazu i audytem energetycznym w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Bednorza 29/31 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Projekt przebudowy kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazu i audytem energetycznym w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 14 przy ul.Bednorza 29/31 w Piekarach Śląskich. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WRAZ Z WARUNKAMI PODSTAWOWYMI. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania: Projekt przebudowy kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazu i audytem energetycznym w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 14 przy ul. Bednorza 29/31 w Piekarach Śląskich, obejmującej wykonanie projektu budowlanego (PB), projektów wykonawczych (PW), kosztorysów inwestorskich (KI), przedmiarów robót (PR), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz innych dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa. 2. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w Piekarach Śląskich przy ul. Bednorza 29/31. 3. Termin realizacji : do 19 grudnia 2016 r. 4. Termin realizacji zamówienia zostanie osiągnięty poprzez złożenie przez wykonawcę we właściwym organie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, a organ ten przyjmie wniosek bez uwag lub bez protestu, wraz z kompletem całościowej dokumentacji będącej przedmiotem umowy przekazanym Zamawiającemu. 5. Zamawiający w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wymaga uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub przyjęcia bez uwag przez właściwy organ zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski zgodnie z postanowieniami umowy. 7. Ilekroć w jakiejkolwiek części dokumentów przetargowych, ogłoszenia o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) lub umowie, mowa jest o dokumentacji projektowej, dokumentacji lub projekcie należy zawsze odnosić takie wskazanie do kompletnego i całościowego przedmiotu zamówienia objętego umową tj. projektu budowlanego, projektów wykonawczych, STWiORB, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, prawomocnego pozwolenia na budowę lub przyjętego bez protestu przez właściwy organ zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę – łącznie, pozwalających na realizację robót budowlanych objętych zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia oraz na przeprowadzenie postępowania przetargowego o zamówienie publiczne na roboty budowlane – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. II. PODSTAWA PRAWNA. Dokumentację projektową oraz pozostałe dokumenty wchodzące w skład przedmiotu umowy, należy opracować m.in. zgodnie z: 1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004 r.) - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego. 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004 r.) - w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym. 3. Ustawą z dnia 29.01.2014 r. - Prawo zamówień publicznych (zwanej u.p.z.p.) (Dz. U. z 2015 r., poz. 349 z póź. zm.). 4. Ustawą z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane (zwanej u.p.b.) (Dz. U. z 2015 r., poz. 151 z póź. zm.). 5. Pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym warunkami BHP, p.poż, PIP oraz udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych, sztuką budowlaną i normami na dzień przekazania dokumentacji projektowej i złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. 6. Jeżeli w trakcie realizacji umowy, w skutek działań organów państwowych lub zmian prawa miejscowego zmieniona zostanie jakakolwiek regulacja prawna dotycząca realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca winien jest zastosować jej postanowienia w przekazywanym przedmiocie zamówienia na dzień składania wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. III. ZAKRES OPRACOWANIA. Wykonawca w dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia winien uwzględnić i zaprojektować między innymi następujące elementy: 1. Projekt wewnętrznej instalacji gazu do pomieszczeń kotłowni i kuchni. 2. Remont pomieszczenia kotłowni uwzględniający roboty budowlane, instalacyjne i elektryczne. 3. Roboty demontażowe w kotłowni. 4. Roboty montażowe kotłów gazowych wraz z podłączeniami do instalacji. 5. Instalacja wentylacji i odprowadzenia spalin z kotłowni. 6. Audyt energetyczny całego budynku. IV. WYMOGI SZCZEGÓŁOWE STAWIANE WYKONAWCY W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Uwzględnione i opisane w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych elementów, powinny być zgodne z normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów. 2. Materiały i urządzenia powinny posiadać świadectwa dopuszczające je do użytkowania, certyfikaty i atesty, wynikające z obowiązujących przepisów prawa. 3. Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa przygotowana została w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności uwzględniając wymogi art. 29 – 33 u.p.z.p. 4. Wykonawca w zakresie potwierdzenia wymogu wskazanego w punkcie 3 złoży wraz z przekazywanym przedmiotem zamówienia oświadczenie o spełnieniu wymogów u.p.z.p. 5. W przypadku stwierdzenia w wykonanym przedmiocie zamówienia naruszenia zapisów u.p.z.p. lub innych wymogów określonych przepisami prawa, normami oraz sztuką budowlaną, wykonawca będzie ponosił w tym zakresie pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego i podmiotów trzecich. 6. Wykonawca na bieżąco winien informować Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych. 7. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia : a. wykona inwentaryzację istniejącego obiektu w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, b. dokona uzgodnień z rzeczoznawcą ds. p.poż. i rzeczoznawcą ds. higieniczno-sanitarnych, c. uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, warunki, decyzje, opinie, pozwolenia, zgody wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, d. wykona kompletny projekt budowlany, e. wykona kompletne projekty wykonawcze w podziale na poszczególne branże, f. uzyska prawomocne pozwolenie na budowę lub złoży zgłoszenie wykonania robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę – przyjęte bez protestu przez właściwy organ, g. wykona wszelkie niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów prawa konieczne do wykonania i ukończenia przedmiotu umowy, h. wykona kosztorysy inwestorskie (zbiorcze, uproszczone oraz szczegółowe w podziale na poszczególne grupy robót i branże) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, i. wykona przedmiary robót w podziale na poszczególne grupy robót i branże, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, j. opracuje propozycję harmonogramu rzeczowo-finansowego, k. opracuje informację BIOZ, l. wykona specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m. będzie pełnił nadzór autorski, w tym na wniosek Zamawiającego będzie uczestniczył w radach budowy, n. będzie udzielał odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych w procedurach przetargowych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej objętej niniejszym zamówieniem; wykonawca niniejszego przedmiotu zamówienia będzie udzielał każdorazowo odpowiedzi na przesłane mu zapytania w ciągu dwóch dni od daty ich otrzymania w wersji elektronicznej, potwierdzonej następnie pisemnie, o. wykona audyt energetyczny, p. przed ostatecznym złożeniem dokumentacji projektowej do stosownego organu w celu dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, wykonawca uzyska pozytywne uzgodnienie Zamawiającego w zakresie opracowania będącego przedmiotem zamówienia. W tym celu wykonawca złoży dokumentację projektową w wersji papierowej, a także na życzenie Zamawiającego w wersji elektronicznej edytowalnej. Zamawiający wymaga aby dokumentacja do uzgodnienia złożona była co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej złożenia do właściwego organu i Zamawiającemu. Jeżeli dokumentacja złożona zostanie w terminie krótszym, wykonawca nie będzie mógł z tego tytułu dochodzić jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego w związku z jej weryfikacją i uzgodnieniami. 8. Wykonawca będzie występował jako pełnomocnik Zamawiającego w zakresie uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków, decyzji itp. wyłącznie w przedmiocie realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł zaciągać żadnych zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego oraz składać oświadczeń o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Udzielone Wykonawcy pełnomocnictwo nie zwalania go od obowiązku informowania Zamawiającego o planowanych do podjęcia czynnościach w ramach opracowywanej dokumentacji projektowej i udzielonego pełnomocnictwa. 9. Przy projektowaniu poszczególnych rozwiązań technicznych i technologicznych, Wykonawca uwzględni aspekty ekonomiczne pozwalające na minimalizowanie kosztów budowy i przyszłej eksploatacji obiektów, instalacji i urządzeń. V. WYKAZ I FORMA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW. 1. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację będąca przedmiotem zamówienia w następującym zakresie: Wersja papierowa: a. Projekt budowlany - 5 egzemplarzy, b. Projekty wykonawcze - 3 egzemplarze, c. Kosztorys inwestorski - 3 egzemplarze, d. Przedmiar robót - 3 egzemplarze, e. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egzemplarze, f. Informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 3 egzemplarze g. Audyt energetyczny - 3 egzemplarze Wersja elektroniczna: a. komplet wszystkich dokumentów na płycie CD/DVD - 2 egzemplarze. 2. W ramach pięciu egzemplarzy projektu budowlanego mieszczą się egzemplarze składane do organu wydającego pozwolenie na budowę lub przyjmującego zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 3. Wykonawca odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją papierową. Zamawiający wymaga wersji elektronicznej edytowalnej i nieedytowalnej. 4. Całość przedmiotu zamówienia utrwalona na CD/DVD oraz złożona w wersji papierowej w segregatorach lub teczkach winna być starannie posegregowana i opisana w podziale na poszczególne części opracowania, jego tomy i egzemplarze. Wykonawca przygotuje szczegółowy spis dokumentacji w formie protokołu przekazania. 5. Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego do nieodpłatnego wykonania maksymalnie dwukrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich i przedmiaru robót w okresie do 3 lat od daty spisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega, że aktualizacja dotyczyć może zarówno przeszacowania kosztów robót budowlanych jak również wydzielenia etapu/zakresu robót w stosunku do całości opracowania. VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE I ZAŁĄCZNIKI. 1. Wykonawca w ryczałtowej cenie oferty winien jest uwzględnić wszelkie koszty i czynności pozwalające na prawidłowe wykonanie i ukończenie przedmiotu umowy, wraz z wszelkimi opłatami, podatkami i innymi wydatkami niezbędnymi do prawidłowego wykonania i ukończenia przedmiotu zamówienia. Uznaje się, że wszelkie czynności opisane w SIWZ i umowie winny zostać wycenione w ofercie wykonawcy i nie będą podlegać odrębnej zapłacie. 2. Jeżeli w skutek obowiązujących procedur i postanowień prawa, jakiekolwiek koszty wskazane w pkt 1 zostaną naliczone przez określone podmioty lub organy bezpośrednio na Zamawiającego, ten przeniesie je na Wykonawcę na podstawie noty obciążeniowej. W przypadku braku jej zapłaty we wskazanym terminie, Zamawiający dokona jej potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy bez jego protestu. 3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztu. 4. Zamawiający z uwagi na specyfikę zamówienia nie wskazuje czynności które mają być wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy ( t.j. Dz.U.2014.1502 z późn. zm). 5 Na podstawie art.29 ust.5 oraz art.30 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis przedmiotu zamówienia . Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji wskutek prac projektowych realizowanych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia należy uwzględnić i szczegółowo przewidzieć na etapie prac projektowych – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach