Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnego: przebudowa i remont budynku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 9 w Sosnowcu

Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. Gabrieli Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
    ul. Gabrieli Zapolskiej 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    REGON: 276240724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czdir.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnego: przebudowa i remont budynku zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 9 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Inwentaryzację obiektu. 1.2. Opracowanie kompleksowej dokumentacji Programu funkcjonalno–użytkowego zwanego dalej „PFU” wraz z obliczeniem Wartości Kosztorysowej Inwestycji, w tym planowanych kosztów prac projektowych oraz ewentualnych innych kosztów badań lub ekspertyz, które mogą okazać się niezbędne w ramach prowadzenia prac projektowych, planowanych kosztów robót budowlanych i kosztów wyposażenia. W ramach PFU Zamawiający wymaga wykonania koncepcji programowo przestrzennej w ramach której należy zaprojektować:1.2.1. przebudowę budynku przychodni (rysunki w skali 1:100) zgodnie ze schematami z załącznika nr 2b-2d do SWZ oraz wytycznymi Zamawiającego 1.2.2. projektu technologii medycznej (rysunki w skali 1:100, wytyczne dla wszystkich pomieszczeń i instalacji oraz wytyczne dla urządzeń technologii medycznej)PFU zostanie opracowany w sposób umożliwiający wykonanie poszczególnych prac budowlanych jako niezależne od siebie etapy.Koncepcja programowo przestrzenna powinna zawierać rozplanowanie i układ pomieszczeń oraz uwzględniać wyposażenie budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1 000,00 zł.3. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku:PKO BP Sosnowiec konto nr 73102023130000350204699049z adnotacją: WADIUM - „Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego ….”5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;- kwotę gwarancji/poręczenia;- termin ważności gwarancji/poręczenia;- zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie:1.3.1. program funkcjonalno – użytkowy uwzględniający koncepcję programowo-przestrzenną oraz projekt technologii medycznej budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku o wartość brutto nie mniejszej niż: 65.000,00 złlub1.3.2. projekt wielobranżowy budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku o wartość brutto nie mniejszej niż: 65.000,00 złZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał dwie usługi o wartość brutto nie mniejszej niż: 65.000,00 zł każda, opisane w pkt 1.3.1 lub dwie usługi opisane w pkt 1.3.2. lub jedną usługę opisaną w pkt 1.3.1 i jedną usługę opisaną w pkt 1.3.2W przypadku usług będących w trakcie ich wykonywania, należy podać wartość zrealizowanego zakresu usługi na moment składnia oferty, gdzie wartość ta nie może być niższa niż ww. kwota brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach