Przetargi.pl
Projekt i wykonanie rozbudowy i remontu Ośrodka Zdrowia przy ul. Szkolnej w Raszynie

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2010-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i wykonanie rozbudowy i remontu Ośrodka Zdrowia przy ul. Szkolnej w Raszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt i wykonanie rozbudowy i remontu Ośrodka Zdrowia przy ul. Szkolnej w Raszynie. 1. Zakres prac Zakres prac zostanie przedstawiony w koncepcji. 1.1. Lokalizacja obiektu i stan aktualny Teren objęty opracowaniem znajduje się w Gminie Raszyn na działce nr ew. 578 o pow. 3917,44m2. Działka położona jest na rogu dwóch ulic: Szkolnej i Poniatowskiego. Działka ogrodzona, dwa istniejące wjazdy, na terenie wiata śmietnikowa 1.2. Zakres prac Przedmiotem zamówienia jest: 1. Etap I wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie w imieniu Zamawiającego po-zwolenia na budowę w ciągu 4 miesięcy ( od daty podpisania umowy) 2. Etap II - Rozbudowa Pow. zabudowy 450 m?, pow. netto 1099,8 m 2 , kubatura 5 490 m3 W ramach etapu przewiduje się rozbudowę istniejącego budynku o nową część trzy kondygnacyjną, częściowo podpiwniczoną, zlokalizowaną od strony ul. Poniatowskie go. W nowej części zostanie zlokalizowana: Parter: pomieszczenia rejestracji, szatni, gabinetów lekarskich, pomieszczeń pomocni-czych, Piętro I: gabinety lekarskie, pomieszczenia pomocnicze, Piętro II: gabinety lekarskie, pomieszczenia fizyko i kinezyterapii, pomieszczenia po-mocnicze 3. ETAP III Wykonanie remontu i modernizacja istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w której zaplanowano: Pow. zabudowy 315 m?, pow. netto 687,29 m 2 , kubatura 2900 m3 W ramach etapu przewiduje się remont wraz z modernizacją całej części. Piwnica: 1 kotłownia, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia pomocnicze Parter: pomieszczenia rejestracji, administracyjno-biurowe, pracownia RTG z zapleczem, Piętro I: gabinety lekarskie, pielęgniarek, pracownie USG, EKG, sale zabiegowe 2. Termin wykonania zamówienia Zamawiający ustala termin wykonania zadania w podziale na etapy I etap wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę całego zadania - 4 miesiące od podpisania umowy II etap wykonanie nowej części budynku wraz z łącznikiem - w stanie surowym zamkniętym do 30.11.2010 r. - oddanie do użytkowania części dobudowanej wraz z przyłączami i zagospodarowa niem terenu do 15.05.2011 r. III etap wykonanie remontu i modernizacji starej części przychodni do 30.12.2011r. Terminy te uwzględniają wykonanie wszystkich robót i czynności stanowiących przedmiot zamówienia , oraz dokonanie odbiorów przez służby wewnętrzne i zewnętrzne z dostarcze-niem Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie gotowego obiektów. 3. Gwarancja 1. Minimalna gwarancja jakości na wykonany przedmiot umowy wynosi 36 miesięcy i liczona będzie od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego robót dla każdego etapu osobno 2. W przypadku gdy producent udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony w ust. 1 obowiązuje gwarancja producenta. Okres gwarancji liczony jest od dnia odbioru końcowego robót dla każdego etapu osobno . 3. Wykonawca odpowiedzialny jest z tytułu rękojmi za usunięcie wad prawnych i fi-zycznych robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, w ciągu 36 miesięcy po dokonaniu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 4. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady także po upływie terminu rękojmi, jeżeli zgłosi wadę przed upływem tego terminu. 5. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji lub rękojmi oferta, jako nie spełniająca wymagań zostanie odrzucona. W przypadkach wykonania napraw gwarancyjnych - okres udzielonej gwarancji ulega przedłużeniu o czas wykonania naprawy (liczony od daty zgłoszenia przez Zamawiającego - do daty protokolarnego odbioru usunięcia usterek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł. Wadium wniosą Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert przed upływem terminu do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach