Przetargi.pl
Projekt i modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76 Etap 1.

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, Jagiellońska 76
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
    Jagiellońska 76
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    REGON: 292400115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76 Etap 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu usługi w ramach modernizacji kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76. W ramach zadania należy uzyskać niezbędne uzgodnienia oraz decyzje. Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana jako Projekt techniczny we wszystkich niezbędnych branżach wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, a także musi być również zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.Przed rozpoczęciem prac instalacyjnych należy wykonać opracowanie projektowe. Projekt musi zostać opracowany przez osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane. Projekt należy przedłożyć Inwestorowi oraz uzyskać akceptację Inwestora. Do projektu należy dołączyć wszystkie niezbędne karty doborowe proponowanych urządzeń. Zakres prac:Wykonanie projektu modernizacji kotłowni gazowej wraz z wymianą urządzeń oraz instalacji technologicznej kotłowni w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II przy ulicy Jagiellońskiej 76. Zakres projektu zgodny z zakresem pracZakres prac w części dotyczącej wykonania modernizacja kotłowni:1. Montaż 3szt. nowych kotłów gazowych kondensacyjnych zamontowanych w systemowym stelażu, kotły w układzie kaskadowym.2. Montaż wyposażenia kotłów, pompy obiegowe kotłów, naczynia przeponowe, zawory bezpieczeństwa, zawory odcinające, sprzęgło hydrauliczne, stelaż kotłów.3. Montaż nowego odcinaka komina spalinowego, wspólny komin, odcinek od kotłów do wejścia do komina (czopuch).4. Wymiana 2szt. pomp cyrkulacji ciepłej wody użytkowej.5. Wymiana zaworu na instalacji CWU.6. Wykonanie czyszczenia istniejącego komina oraz opinii o stanie komina. Sprawdzenie szczelności komina, sprawdzenie wylotu komina.7. Podłączenie kotłów do istniejących instalacji, gazowej, grzewczej. Wykonanie instalacji skroplin. Wymiana armatury gazowej. 8. Modernizacja systemu detekcji gazu, sprawdzenie systemu, doposażenie w sygnalizację wizualną i akustyczną.9. Powiększenie okna kotłowni do wymiarów zgodnych z przepisami.10. Wymiana systemu wentylacji kotłowni, dostosowanie do nowych kotłów, dostosowanie do zgodności z przepisami.11. Wykonanie bufora gazu o wielkości dostosowanej do nowych kotłów gazowych.12. Montaż armatury gazowej.13. Montaż niezbędnej armatury regulacyjno-pomiarowej. 14. Wykonanie niezbędnych prac w zakresie podłączenia do instalacji elektrycznej nowych urządzeń. 15. Wykonanie systemu okablowania oraz sterowania, automatyki kotłowni.16. Wykonać sprawdzenie wylotu komina spalinowego, w razie potrzeby wymienić na nowy.17. Dokonanie sprawdzenia stanu wentylacji grawitacyjnej wywiewnej kotłowni, oczyszczenie kanałów wentylacyjnych, sprawdzenie stanu technicznego wylotów instalacji na dachu, w razie potrzeby wymiana na nowe.Należy zwrócić uwagę na fakt, że kotłownia przez cały czas prowadzenia robót musi pozostać czynna bez przerw w dostawie ciepłej wody użytkowej. Szczegółowe informacje dot. w/w inwestycji zawiera program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - w zakresie Etapu 1 - stanowiący załącznik do SWZ.Wszelkie uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, wnioski do organów administracji, pozwolenia zarówno poprzedzające prace wykonawcze jak i niezbędne po ich zakończeniu są po stronie wybranego Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.Wykonywanie robót, odbiór oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.1. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w dokumentacji, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:• program funkcjonalno-użytkowy (PFU) - Etap 12. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.3. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji prac Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42515000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesionew formie niepieniężnej.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Nr rachunku: 05 1050 1461 1000 0023 5336 8828z dopiskiem „Wadium” i znak sprawy: DPS-ZP/1/2022Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychw ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczeniaa wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu2) niepodlegania wykluczeniu2. Oświadczenia o którym mowa w ust. 1 należy złożyć w formie oświadczeń stanowiących załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu4. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robótNa potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz 3 zadań polegających na wykonaniu instalacji grzewczej w obiektach użyteczności publicznej i obiektach wielorodzinnych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wrazz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te prace zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:Prace związane z wykonaniem instalacji grzewczej w budynkach mieszkalnych lub usługowych (obejmujących wykonanie instalacji grzewczej) o wartości minimum 100000,00 zł brutto.Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy prace te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznegoNa potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:Kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień, oraz pełniącym funkcję kierownika robót, przy realizacji minimum 3 inwestycji, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa budynków mieszkalnych lub usługowych w tym wykonanie instalacji grzewczej w obiektach użyteczności publicznej i obiektach wielorodzinnych w ramach modernizacji lub wykonania nowych instalacji grzewczych.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 r. poz. 1646) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót instalacyjnych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż 250.000,00 zł.6. Poleganie na zasobach innych podmiotów:1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4), a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale V SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach