Przetargi.pl
Zakup pelletowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z montażem w budynku kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, Mnichów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 38-73-512 , fax. 41 38-73-512
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
    Mnichów 135
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 38-73-512, fax. 41 38-73-512
    REGON: 29116843200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pelletowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z montażem w budynku kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 (dwóch) kotłów opalanych pelletem do podgrzewania wody w układzie centralnego ogrzewania i układzie ciepłej wody użytkowej wraz z kompleksowym montażem i towarzyszącym temu zadaniu robót dodatkowych w budynku kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie. 1. Pomieszczenia uwzględnione przy montażu kotłów i towarzyszących robotach dodatkowych: - pomieszczenie główne - stanowiska kotłów - pompownia - pomieszczenie składu opału - pomieszczenie wymienników ciepłej wody użytkowej - teren zewnętrzny przed budynkiem 2. Zakres DOSTAWY: 2.1. Kocioł c.o./c.w.u. opalany pelletem o mocy 200 kW - szt. 2 Parametry techniczne kotła pelletowego: - nominalna moc kotła – 200 kW - zakres mocy pracującego kotła – 75-200 kW - sprawność cieplna – min. 90 % - klasa kotła (wg PN-EN 303-5:2012) – 5 - spełnia wymogi ekoprojektu (EcoDesign) - automatyczne podawanie paliwa (granulatu – pellet drzewny) - palnik pelletowy automatyczny - sterowanie kotłem – pełna automatyka z wykorzystaniem sieci www (pogodowe/wewn.mieszkalne - wyświetlacz sterownika - dotykowy - max. wysokość z zasobnikiem na pellet – 2080 mm - max. szerokość z zasobnikiem na pellet – 2600 mm - max. głębokość z czopuchem – 2500 mm - pojemność zasobnika pelletu – min. 500 kg - usytuowanie zasobnika pelletu – prawa/lewa strona 2.2. System kominowy do ww. kotłów – kpl. 2 Parametry techniczne systemu kominowego: - materiał – stal kwasoodporna, grubość ścianki min. 1 mm - komin izolowany - średnica wewnętrzna komina 400 mm - średnica zewnętrzna komina z izolacją – 500 mm - wysokość komina - 14m - zabezpieczenie przed przedostawaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza komina - wyczystka w dolnej części komina 3. ZAKRES ROBÓT MONTAŻOWYCH I ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH ZADANIU, w szczególności: 3.1 ROBOTY BUDOWLANE. - demontaż okna i ściany podokiennej - poszerzenie otworu drzwiowego - wyburzenie czopucha w części podłączonej do kotłów parowych - przebicie otworów technologicznych i konstrukcyjnych w stropie - wykonanie stopy fundamentowej pod konstrukcję podtrzymującą system kominowy - wyrównanie posadzki betonowej pod kotły pelletowe - wykonanie obróbek blacharskich uszczelniających strop - wymurowanie ściany podokiennej i osadzenie okna - roboty uzupełniające, malowanie ściany, ościeżnic itp. drobnych elementów wykończeniowych. 3.2 ROBOTY SANITARNE. 3.2.1 INSTALACJE WODNE - demontaż urządzeń (zlew) - demontaż baterii i instalacji - nowe przewody wodne - montaż instalacji wodnej 3.2.2 INSTALACJA C.O. - demontaż 2 kotłów parowych EC A IV wraz z wyniesieniem na zewnątrz budynku - demontaż 1 kotła węglowego 300 kW wraz z wyniesieniem na zewnątrz budynku - demontaż zbędnej instalacji od kotłów parowych i kotła węglowego wraz z wyniesieniem na zewnątrz budynku - wykonanie nowych podejść i przeróbek hydraulicznych do 2 nowych kotłów pelletowych - regulacja c.o. 3.3. INSTALACJA WENTYLACJI. - przebudowa kanału wentylacji nawiewnej w pomieszczeniu głównym kotłowni 3.4. INSTALACJA ELEKTRYCZNA - roboty elektryczne w zakresie zasilania elektrycznego urządzeń technologicznych kotłowni - roboty z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i sterowania pracą kotłów pelletowych - instalacja odgromowa komina - instalacje elektryczna gniazd wtyczkowych - instalacje elektryczne natynkowe - instalacje uziemienia i połączeń wyrównawczych 3.5. ROBOTY KONSTRUKCYJNE. - wykonanie elementów konstrukcyjnych polegających na podniesieniu o 30 cm podestu zasypowego nad częścią usytuowaną nad nowymi kotłami pelletowymi - wykonanie podejść pokryw zasypowych do zbiorników na pellet - wykonanie konstrukcji wsporczej do systemów kominowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42515000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw wykluczenia. 1. Zamawiający zastosuje tzw. "PROCEDURĘ ODWRÓCONĄ": zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia , o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 oraz Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z tych wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w pkt. 4.4) Rozdziału VII SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4.1), 4.2) i 4.3) Rozdziału VII SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy występujący wspólnie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 niniejszego Rozdziału, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. 8. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach - w Załączniku nr 3 i Załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, wskazując na okoliczności opisane w pkt a)-d), na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 4.4) niniejszego Rozdziału, w odniesieniu do tych podmiotów. 11. Wykonawca do oferty dołącza również: 1) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo gdy oferty nie podpisuje Wykonawca. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o dzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty muszą być złożone przez każdego z nich). 13. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, tj.: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na których rzecz roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o treści Załącznika Nr 11 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na którego rzecz roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie \ lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - o treści Załącznika Nr 7 do SIWZ; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne, lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - o treści Załącznika Nr 9 do SIWZ; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - o treści Załącznika Nr 8 do SIWZ. 14. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na którego rzecz roboty były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na którego rzecz roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty muszą być złożone przez każdego z nich. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13.2), 13.3) i 13.4) niniejszego Rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami, lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13.5) niniejszego Rozdziału składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. 17. Dokumenty, o których mowa w pkt. 16 i pkt. 15 lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 15 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 18. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 15 i 16, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę, lub miejsce zamieszkania wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 17 stosuje się. 19. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach