Przetargi.pl
Projekt i budowa placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Ciesiołkiewicza w Anielewie - utworzenie małego placu zabaw

Gmina Kramsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-511 Kramsk, ul. Chopina 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2470004 w. 28 , fax. 063 2470311
  • Data zamieszczenia: 2012-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kramsk
    ul. Chopina 12 12
    62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2470004 w. 28, fax. 063 2470311
    REGON: 31101917700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakramsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i budowa placu zabaw w ramach programu rządowego Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Ciesiołkiewicza w Anielewie - utworzenie małego placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa placu zabaw z Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Ciesiołkiewicza w Anielewie, - utworzenie małego placu zabaw. Zagospodarowanie przewiduje budowę placu zabaw na terenie o powierzchni ponad 240 m2 - mały plac zabaw z ogrodzeniem. Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowy placu zabaw z Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Ciesiołkiewicza w Anielewie - utworzenie małego placu zabaw. Zagospodarowanie przewiduje budowę placu zabaw na terenie o powierzchni ponad 240 m2 - mały plac zabaw. Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych takie jak: zestaw rekreacyjny ze ślizgawką 1szt. , zestaw rekreacyjny lokomotywa 1 szt., huśtawka podwójna wahadłowa 1 szt. , ścianka wspinaczkowa 1szt. huśtawka typu ważka 2 szt.; oraz w elementy dodatkowe: ławka 1 szt. , kosz na śmieci 1 szt. , tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw Radosna Szkoła 1 szt., ogrodzenie placu zabaw z jedną furtką o szerokości 90 cm na zamek z wkładką - wykonane z siatki stalowej powlekanej o wysokości 1,20 m rozciągniętej na stalowych, okrągłych słupkach zakończonych osłoną z rozstawem słupków co 2m. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla koncepcji projektu wraz z opisem wyposażenia. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. Sposób zagospodarowania terenu szkolnego placu zabaw powinien uwzględniać w szczególności pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw: nawierzchnią, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującej upadek dziecka zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, piankową albo gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE:152 C, RAL: 2011 - Tieforange zgodną z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie , nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie , oraz naturalną zielenią przy czym: w przypadku szkolnego placu zabaw o powierzchni około 240 m2 (mały plac zabaw) - strefa do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej (piankowej, gumowej) wynosić powinna około 150 m2,strefa komunikacyjna (ścieżka) o nawierzchni typu tartan (lub inna syntetyczna) wynosić powinna około 20 m2, , strefa zielona pod trawniki i obsadzenia roślinnością (krzewy) i wysoką (drzewa) wynosić powinna około 70 m2. Należy uwzględnić wykonanie i zainstalowanie na terenie placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Projekt powinien być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku do uchwały nr 1122009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r - Rządowy program wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 października 2010r zmieniające rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006r Nr 156, poz.1118, ze zm.).Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 Dz.U.Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r Dz.U.Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Opracowanie projektowe powinno obejmować:- aktualizację mapy do celów projektowych, - uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, - projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu -odwodnienie, -ogrodzenie terenu, -zbiorcze zestawienie kosztów, -szczegółowe przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew jeżeli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycją,- dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa,- wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy,- na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami,- przedłożenia do akceptacji do komórki organizacyjnej Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Gminy w Kramsku dokumentacji, celem zgłoszenia zamiaru wykonania robot budowlanych ,- wykonania placu zabaw po akceptacji przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania placów zabaw i zagospodarowania terenu oraz budowy placu zabaw. Wykonawca ma przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, które przedstawi Zamawiającemu w 3-trzech egzemplarzach w powykonawczej dokumentacji odbiorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kramsk.pl/bip/przetargi/ogłoszenie.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach