Przetargi.pl
Projekt budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie.

Wójt Gminy Nowinka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-304 Nowinka,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6419520, 6419541 , fax. 087 6419660
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowinka
    16-304 Nowinka, woj. podlaskie
    tel. 087 6419520, 6419541, fax. 087 6419660
    REGON: 79067098700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej o długości szacunkowej 25 km z przepompowniami ścieków wraz z przyłączami domowymi około 284 szt zlokalizowanych w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie. oraz sieci wodociągowej w miejscowości Podnowinka około 20 przyłączy, 1500 m. 1 Sporządzenie bilansu zapotrzebowania na wodę dla istniejącej sieci wodociągowej związanego z przyłączeniem nowych użytkowników 2 Sporządzenie bilansu ilości ścieków z projektowanych sieci sanitarnych na potrzeby projektowanej oczyszczalni ścieków w Nowince. 3 Przygotowanie dokumentów, w szczególności terenowo-prawnych , niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz.717, oraz raportów o wpływie inwestycji na stan środowiska naturalnego w tym dotyczących obszarów Natura 2000. 4 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych do wystąpienia o warunki na włączenie projektowanych sieci do sieci istniejącej oraz do uzgadniania przyjętych w projekcie materiałów, wybranej technologii, oraz uzgodnienia branżowego opracowanego projektu przez administratora istniejących sieci 5 Przygotowanie dokumentacji zapewniającej ZAMAWIAJĄCEMU dysponowanie terenami pod obiekty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia a w szczególności uzyskanie przez Projektanta, zgód właścicieli terenów, przez które przebiegać będą obiekty liniowe na czasowe zajęcie ich nieruchomości oraz uzyskanie przez Projektanta pisemnych zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie obiektów budowlanych w gruncie oraz uzyskanie zgód na wykupienie terenu w przypadku projektowania pompowni. Zgody będą wymagały formy pisemnej, umownej wg wzoru opracowanego przez Zamawiającego, który zostanie dostarczony Projektantowi. 6 Sporządzenie inwentaryzacji szaty roślinnej oraz projektu gospodarki szatą roślinną opracowane na podkładzie z naniesioną lokalizacją obiektów budowlanych wchodzących w skład inwestycji. 7 Przygotowanie dokumentów do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę wraz z uzupełnieniem ewentualnych wykazanych braków przez Urząd wydający decyzję o pozwoleniu na budowę, w tym Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i informacji o BIOZ. 8 Zamawiający wymaga a Projektant zobowiązuje się do tego aby rozwiązania projektowe uwzględniały wszystkie domostwa podłączenie bezpośrednio do domu wybudowane w granicach administracyjnych będących przedmiotem przetargu oraz te, na które wydano ważne pozwolenia na budowę. I Zakres opracowań i dokumentów projektowych Wykonanie badań i pomiarów w zakresie Ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia w oparciu o wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych w skali 1 : 1000 lub 1 : 500 z geodezyjną inwentaryzacją szaty roślinnej, Pozyskanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej gruntów dla obszarów przeznaczonych pod inwestycję i obszarów na które ta inwestycja będzie oddziaływać Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem opinii, uzgodnień i zatwierdzeń. Projekt zagospodarowania terenu z uzgodnieniami w tym Infrastruktura techniczna i urządzenie terenu dla ewentualnych pompowni sieci zewnętrzne na terenie i poza terenem, dojazd, ukształtowanie terenu, zieleń mała architektura Niezbędne przebudowy , przekładki, odtworzenia istniejących obiektów inżynieryjnych Projekt architektoniczno - budowlany z uzgodnieniami Geologia, hydrogeologia, Projekty sieci głównych, przyłączy domowych, i budowli inżynieryjnych Technologia z założeniami do rozruchu urządzeń instalacji i obiektów dla pompow Instalacje wszystkie branże Projekty przewiertów, przecisków pod przeszkodami terenowymi drogi, koleje, cieki wodne itp. wraz z uzyskaniem uzgodnień z ich zarządcami Projekty odtworzenia dróg kolidujących z przebiegiem sieci wod -kan. Wraz z uzyskaniem zgód zarządców. 2.3 Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 2.4 Ewentualne operaty wodno - prawne na przekroczenie cieków wodnych , 2.5 Ewentualnie Raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko. 2.6 Założenia realizacyjne inwestycji 2.7 Założenia do instrukcji eksploatacji. 3. Opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową: 3.1 Projekt zagospodarowania terenu, 3.2 Projekt wykonawczy sieci głównych, przyłączy domowych, i budowli inżynieryjnych 3.3 Projekty wykonawcze branżowe sporządzone oddzielnie dla każdej branży. 3.4 Projekty wykonawcze instalacji występujące w projektowanych obiektach 3.5 Projekty wykonawcze sieci zapewniających media dla obiektów. Projekty przepompowni muszą zawierać opracowania dotyczące zasilania elektrycznego po uzyskaniu warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej, oświetlenia, dróg dojazdowych i włączenia do systemu monitoringu. 3.6 Projekty ogrodzenia dla pompowni, 3.7 Projekty niezbędnych przebudów, przekładek i odtworzeń istniejących obiektów uzbrojenia i urządzenia terenu 3.8 Projekty przewiertów, przecisków pod przeszkodami terenowymi-drogi, koleje, cieki wodne itp. 3.9 Projekty odtworzenia dróg kolidujących z przebiegiem sieci wod -kan. 3.10 Projekt rozruchu : urządzeń , instalacji i obiektów, 3.11 Szczegółowe parametry techniczne obiektów, instalacji oraz urządzeń związanych z projektowanymi obiektami umożliwiające wykonawcom robót budowlanych ich dobranie. 3.12 Inne niezbędne opracowania i badania pozwalające na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia, 3.13 Schemat projektowanych sieci na mapie kartograficznej kolor w skali 1:10 000 z naniesionymi granicami poszczególnych arkuszy map projektowych. 3.14 Kartę informacyjną przedsięwzięcia o której mowa w art. 3.1. pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227 3.15 Oświadczenie o kompletności dokumentacji. II. Dokumentacja kosztorysowa. 1. Przedmiary robót, które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu zawierające: 1.1. Opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania, 1.2. Odniesienie do STWIORB 1.3. Podstawy do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Zamawiającym. 2. Kosztorysy inwestorskie , które winny być opracowane oddzielnie dla każdego projektu branżowego. Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja .2004 r . Dz. U. z 2004 r. nr 130.poz.1389) oraz zgodnie z art. 33. Ustawy Prawo Zamówień publicznych Dz.U. z 2004 r. nr 19. Póz. 177 z późniejszymi zmianami. 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWIORB opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego .Dz.U. Nr 202 ,poz.2072 z dnia 16 września 2004 r.z późn.zm. i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac 4. Założenia wyjściowe do kosztorysowania zawierające dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych oraz inne opracowania wymienione w art. 20. Ustawy Prawo Budowlane z dn. 7.lipca 1994 r. Dz. U. z 2003 r. nr 207, poz.2016 z późniejszymi zmianami a także te , które pozwolą na kompleksową i prawidłową realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego . III. Inne zobowiązania 1. Wszystkie dokumenty wchodzące w skład opracowania PROJEKTANT sporządzi: 1.1 Projekt budowlany i wykonawczy w 5 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf i dwf. 1.2 Przedmiary i kosztorysy inwestorskie w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf i ath 1.3 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w 2 egzemplarzach plus jedna kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, doc. 1.4 mapy sytuacyjno - wysokościowe w 4 egzemplarzach z oryginalnymi pieczęciami Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania nazw. Sposób opisu urządzeń i materiałów przewidywanych do zastosowania spełniać musi wymogi dotyczące sposobu opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wynikające z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie może nastąpić tylko w wyjątkowej sytuacji, tj. gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny. Należy wówczas określić parametry graniczne (brzegowe) na podstawie których można będzie stwierdzić równoważność zaoferowanych rozwiązań, technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nowinka/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach