Przetargi.pl
Projekt budowlano - wykonawczy budynku świetlicy środowiskowo - terapeutycznej przy Placu Kopernika w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 862 42 80 , fax. 0-59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 0-59 862 42 80, fax. 0-59 862 24 27
    REGON: 00052355400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano - wykonawczy budynku świetlicy środowiskowo - terapeutycznej przy Placu Kopernika w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budynku świetlicy środowisko - terapeutycznej przy Placu Kopernika w Lęborku. Lokalizację budynku ustalono na części działki nr 289 obręb 3 w Lęborku - przedstawiono na mapce poglądowej stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ. Parametry obiektu: 1.1. Budynek jednokondygnacyjny (parterowy) niepodpiwniczony wraz z poddaszem użytkowym o funkcji gospodarczej. 1.2. Parter budynku przystosowany dla osób niepełnosprawnych, uwzględnienie zaprojektowania sali multimedialnej, aneksu kuchennego, szatni oraz toalet. 1.3. Poddasze użytkowe z możliwością utworzenia pomieszczeń gospodarczych tj. magazynków. 1.4. Budynek ma posiadać instalację c.o., ciepłą i zimną wodę, kanalizację sanitarną, instalację elektryczną, teletechniczną. Instalacje c. o. i c. w. podłączyć do istniejącej instalacji budynku Zespołu Szkół Nr 3 na tej działce. Zasilanie w energię elektryczną, przyłącze wod. - kan. na odrębnych układach pomiarowych (konieczność wystąpienia o warunki przyłączenia). 1.5. Sala multimedialna wyposażona w niezbędny sprzęt (nagłośnienie, ekran), orientacyjne wymiary 10m x 15m. 1.6. Toalety oraz aneks kuchenny wraz z kompletnym wyposażeniem. 1.7. Wentylacja grawitacyjna we wszystkich pomieszczeniach. 1.8. Na działce przewidzieć zieleń oraz ławeczki otoczone pergolami. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. uzyskanie mapy do celów projektowych 2.2. wykonanie wstępnej koncepcji projektowej 2.3. należy uwzględnić rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego 2.4. wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej budynku na podstawie zatwierdzonej koncepcji 2.5. projekt zagospodarowania terenu 2.6. uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych 2.7. kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) 2.8. przedmiar robót wg słownika CPV 2.9. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdej branży), wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 złotych /słownie: pięćset złotych/. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej kopercie. Załącznikiem do oferty dot. dowodu wniesienia wadium będzie kserokopia gwarancji. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 6.1. upłynął termin związania ofertą; 6.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 6.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 7.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7.2. który został wykluczony z postępowania; 7.3. którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 ppkt. 7.2. i 7.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od wykonawców: 1.1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655 z późn. zm.) 1.2. Wniesienie wymaganego wadium. 1.3. Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni 1.4. Przyjęcie projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ 1.5. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655 z późn. zm.) 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655 z późn. zm.) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia (w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej), przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów i posiadają aktualne ubezpieczenie. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni 8. Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ 9. Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia 10. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach