Przetargi.pl
„Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym”

Zespół Szkół Zawodowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. I Dywizji T. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 428 32 41 , fax. 87 428 32 41
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych
    ul. I Dywizji T. Kościuszki 16
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 428 32 41, fax. 87 428 32 41
    REGON: 86122200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsz.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości i pracowni komunikacji w języku obcym oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu „Program współpracy Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku z otoczeniem społeczno-gospodarczym”- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis przedmiotu zamówienia- część I zamówienia: zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technologii gastronomicznej, pracowni hotelarskiej, pracowni obsługi gości m.in.: lada recepcyjna z częścią obniżoną do obsługi gościa niepełnosprawnego, komplet bielizny pościelowej, komplet ręczników, wózek hotelowej obsługi pięter, piece konwekcyjno-parowe, piec piekarniczy, SOUS VIDE – urządzenie do gotowania w niskich temperaturach, pakowarka próżniowa, schładzarko – zamrażarka szokowa, stoły restauracyjne, krzesła dobrane do stołów, bielizna, zastawa stołowa, tace, drobny sprzęt gastronomiczny, elementy dekoracji stołów, warnik do wody, ekspres do kawy. Szczegółowy opis przedmiotu I części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.1 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia- część II zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT-m.in.: komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym, drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 2 sztuki, komputer przenośny z pakietem programów biurowych, projektor multimedialny, pracownia komunikacji w języku obcym- systemu do nauczania j. obcych – 16 stanowisk dla ucznia i dla nauczyciela. Szczegółowy opis przedmiotu II części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia- część III zamówienia Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy oprogramowania do obsługi gości hotelowych licencja na 10 stanowisk Szczegółowy opis przedmiotu III części zamówienia znajduje się w załączniku numer 4.3 do SIWZ. 3.Wymagania podstawowe (dotyczy wszystkich części) a) Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego dla placówki oświatowej. b) Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, odpowiadający obowiązującym normom, posiadający stosowne certyfikaty oraz spełniający wymagania dotyczące sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy. c) Dostarczone wyposażenie musi posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, o których mowa w zał. 4.1, 4.2, 4.3 do SIWZ, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wyposażenia. d) Wykonawca wraz z dostawą wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą wyposażenia np. aprobaty techniczne, deklaracje, instrukcje obsługi, certyfikaty zgodności, atesty (lub dokumenty równoważne) itp. e) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie jest uszkodzone, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. f) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw na sprzęt w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskim. g) Równoważne rozwiązania -w przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia. -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. h) Gwarancja: -Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt minimum 36 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. -Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wszystkie dostarczone urządzenia, materiały oraz prace instalacyjne. Oznacza to, że w przypadku wady/usterki urządzenie w okresie gwarancji jakości w pierwszej kolejności do jej usunięcia zobowiązany będzie Wykonawca jako strona umowy, a nie producent lub importer. Uwaga Maksymalny okres gwarancji udzielonej w ramach danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XIII SIWZ - dot. Części I, II , III zamówienia. i) Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: Zespół Szkół Zawodowych w Giżycku ul. T. Kościuszki 16, 11-500 Giżycko j) Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1a/1b/1c do SIWZ) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 siwz (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie o nie podleganiu wykluczeniu. 5. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wg właściwego rejestru należy dołączyć - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 „Ustawy pzp” Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ‘Ustawy pzp”. Wzór tego oświadczenia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z w/w informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach