Przetargi.pl
Budowa sześciu zatok postojowych wzdłuż ulicy Szkolnej w Olsztynku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja chodników oraz odcinka jezdni na terenie miasta (ul. Kasztanowa, Akacjowa, Lipowa oraz Wodociągowa, Mrongowiusza i Szkolna)”.

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sześciu zatok postojowych wzdłuż ulicy Szkolnej w Olsztynku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja chodników oraz odcinka jezdni na terenie miasta (ul. Kasztanowa, Akacjowa, Lipowa oraz Wodociągowa, Mrongowiusza i Szkolna)”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sześciu zatok postojowych wzdłuż ulicy Szkolnej w Olsztynku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja chodników oraz odcinka jezdni na terenie miasta (ul. Kasztanowa, Akacjowa, Lipowa oraz Wodociągowa, Mrongowiusza i Szkolna)”. 2. Zakres robót obejmuje: 1) zdjęcie warstwy humusu o średniej grubości 10 cm wraz z wywozem; 2) rozbiórkę istniejącego krawężnika wraz z ławą i wywiezieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km; 3) regulację pionową urządzeń obcych – 3 szt.; 4) wykonanie koryta na głębokość warstw konstrukcyjnych oraz profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa podbudowy o grubości 15 cm; 6) ułożenie betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm wraz z podsypką piaskowo-cementową o grubości 3 cm po zagęszczeniu; 7) ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 30x15 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15; 8) ustawienie krawężników betonowych najazdowych wtopionych o wymiarach 22x15 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. 3. Do zakresu zadania wchodzi obsługa geodezyjna inwestycji m.in. tyczenie i wykonanie pomiaru powykonawczego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień w celu jej wdrożenia , utrzymania oraz likwidacji po zakończeniu prac. 5. Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do wyceny prac, ponieważ wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawców z tytułu błędnej kalkulacji ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału w wizji lokalnej przedstawiciela Urzędu Miejskiego w Olsztynku. 6. Przedmiary stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ nie stanowią samoistnej podstawy do wyceny – są jedynie orientacyjne. 7. Lokalizację przedstawia załącznik graficzny numer 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązane w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie). Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach