Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, Morawska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48(16)3071212, +48784500998 , fax. +48(16)3071221
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu
Morawska 2
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. +48(16)3071212, +48784500998, fax. +48(16)3071221
REGON: 650903150 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspjaroslaw.itl.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Program robót remontowych zaplecza użytkowego w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z projektem pn. „Program robót remontowych zaplecza użytkowego w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu”, w formie zaprojektuj i wybuduj, który uwzględnia wykonanie remontu i wyposażanie pomieszczenia Stanowiska Kierowania w meble oraz dostarczenie nowoczesnego sprzętu ICT , w pomieszczeniach uwzględnionych remontem zmianę podłóg oraz malowanie ścian, a także wymianę oświetlenia (LED), modernizację sieci wodociągowej i elektrycznej. W jednym z pomieszczeń zaaranżowanym na sanitariat należy dodatkowo wykonać sufit podwieszany z kasetonów. 1. Remont i wyposażenie Pomieszczenia Stanowiska Kierowania w meble oraz dostarczenie nowoczesnego sprzętu ICT, 2. Zmianę podłóg oraz malowanie ścian, 3. Modernizację instalacji sanitarnej oraz elektrycznej. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącego integralną część SIWZ oraz umowy a także preferencjami Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 22 1500 1634 1216 3003 0150 0000 Bank Zachodni WBK S.A. tytułem: Wadium: „Program robót remontowych zaplecza użytkowego w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt 6 SIWZ (wg Załącznika Nr 2 SIWZ); 1. Ofertę sporządzoną wg wzoru (Załącznika Nr 1 SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg Załącznika Nr 3 SIWZ) – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (pkt 13.H4 lit. a) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartości bez kwoty podatku (VAT). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1. przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna; 2. przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.3.B są zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 7 do SWIZ, 3. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia, 4. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem: • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, • uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych • zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczące osoby skierowanej do realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont uszkodzonej nawierzchni i przepustu na wjeździe droga wojewódzka nr 835 Lublin–Wysokie–Biłgoraj–Sieniawa–Przeworsk–Kańczuga–Dynów–Grabownica Starzeńska most w km 125+802 rz. Lubienia w m. Rudka
Dodano: 2024-07-31 - Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
Dodano: 2024-07-30 - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie - III etap
Dodano: 2024-07-29 - "Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12".
Dodano: 2024-07-29 - Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)
Dodano: 2024-07-29 - Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-29 - Remont infrastruktury drewnianej, wymiana pokryć z trzciny i elementów drewnianych na dachach chat i na wiacie edukacyjnej
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie - z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w zabytkowym budynku dworu w Roźwienicy
Dodano: 2024-07-25