Przetargi.pl
Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6134002 , fax. 032 6134013
  • Data zamieszczenia: 2012-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 032 6134002, fax. 032 6134013
    REGON: 00053496000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w placówce oświatowej Gminy Babice - Zespół Szkół w Mętkowie ul. Ks. Karola Wojtyły 21, Mętków 32-551 Babice, w ramach projektu pn. Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Babice szansą na lepszą przyszłość i gwarantem skutecznej edukacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w roku szkolnym 20122013 oraz w roku szkolnym 20132014. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych i wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III pięciu szkół podstawowych z terenu Gminy Babice, dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych tych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Babice. Zajęcia prowadzone będą zgodnie z wykazem prowadzonych zajęć dla dzieci w podziale na godziny oraz liczbę uczniów: Szkoła Rodzaj zajęć Liczba godz. (ogółem) Rok 2012 Rok 2013 Liczba uczniów ogółem Liczba grup Zespół Szkół w Mętkowie zajęcia język angielski 60 15 45 8 1 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) plan poszczególnych zajęć dydaktycznych w ujęciu miesięcznym i rocznym określa załącznik nr 1 do SIWZ b) pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 minut, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228poz. 1487) c) przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektora szkoły listę dzieci zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Liczba osób w grupie będzie zgodna z wytycznymi do Rozporządzenia MEN z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach szkołach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 3.Obowiązki Wykonawcy: a) przygotowanie szczegółowego miesięcznego harmonogramu zajęć na okres obowiązywania umowy w porozumieniu z dyrektorem szkoły w terminie 7 dni od zawarcia umowy, tak aby został uwzględniony plan lekcji uczniów, z tym że strony zastrzegają sobie możliwość zmian w harmonogramie zajęć pod warunkiem wspólnego uzgodnienia z dyrektorem szkoły z siedmiodniowym wyprzedzeniem b) zapewnienie badania rezultatów twardych i miękkich projektu określonych we wniosku o dofinansowanie takich jak: - poprawa umiejętności i rozwój zainteresowań dzieci oraz sporządzi indywidualną ocenę każdego uczestnika zajęć dwa razy w trakcie trwania projektu (dokonają pomiaru wskaźników rezultatu przed rozpoczęciem oraz na zakończenie realizacji zajęć), na podstawie tych danych sporządzą zbiorczy raport i przekażą go dyrektorowi szkoły. Wskaźnikami pomiaru do przedstawionych powyżej rezultatów są: -liczba dzieci, które uczestniczą w zaplanowanych w projekcie zajęciach dydaktycznych -liczba dzieci szczególnie uzdolnionych, które podniosły swoje umiejętności w zakresie języka angielskiego c) opracowanie procedur postępowania w przypadku nieobecności (usprawiedliwionej, nieusprawiedliwionej) dziecka na zajęciach lub jego wycofania się z uczestnictwa w zajęciach, w tym opracowanie procedur zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie d) prowadzenie dokumentacji zajęć pozalekcyjnych obejmującej: - prowadzenie dzienników zajęć (bieżące dokumentowanie zajęć) - list obecności uczestników projektu (sprawdzane na każdych zajęciach) -prowadzenie kart czasu pracy osób prowadzących zajęcia,w przypadku uczestnictwa w innych projektach współfinansowanych z UE w ramach EFS e) bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły, nauczycielami uczniów, pedagogiem szkolnym. Wykonawca będzie przekazywał dyrektorowi szkoły następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: - miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach - imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach po skończonym miesiącu - imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach, bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn - rejestr zaświadczeń lub certyfikatów o udziale w danych zajęciach, które Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu po zakończonych zajęciach - dzienniki zajęć z listą obecności. f) Wykonawca będzie zobowiązany do: - prowadzenia zajęć z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy naukowych i dydaktycznych zakupionych w celu realizacji zajęć -wspomagania promocji i ewaluacji projektu, w tym informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego -przestrzegania wytycznych dotyczących oznakowania projektu w ramach POKL. g) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. h) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność bezpieczeństwo. i) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów, wypadki i szkody podczas wykonywania przedmiotu umowy, wykorzystanie pomocy i materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem, dbałość o ich należyty stan, należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionej przez dyrektora szkoły sali w siedzibach szkół podstawowych, w której będą prowadzone zajęcia edukacyjne oraz przeznaczonego do prowadzenia zajęć sprzętu. W zajęciach poruszona zostanie kwestia zasady równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. 4.Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie wynagrodzeniem współfinansowanym,ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, że wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy w trakcie roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach