Przetargi.pl
Pranie bielizny, odzieży i pościeli w 2019-2020r. dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach -CPV 98310000-9

Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-561 Ładzice, Radziechowice Pierwsze
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6840821, 502245468 , fax. 446 840 821
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach
    Radziechowice Pierwsze 2
    97-561 Ładzice, woj. łódzkie
    tel. 044 6840821, 502245468, fax. 446 840 821
    REGON: 31174000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pranie bielizny, odzieży i pościeli w 2019-2020r. dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach -CPV 98310000-9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pranie odzieży, bielizny i pościeli w ilości szacunkowej ok. 23500 kg/rok. w tym poszwy, poszewki , prześcieradła, ubrania, koszule, spodnie, swetry, piżamy, bielizna osobista, skarpety, koce, kołdry, poduszki, podkłady, narzuty, zasłony, ścierki, obrusy, ręczniki, firany, itp., w tym ok. 650 kg odzieży ochronnej i roboczej personelu DPS w ramach BHP. W naszym Domu przebywa 136 osób, mężczyzn psychicznie, przewlekle chorych, 1. Usługi pralnicze obejmują: a) sortowanie, pranie, suszenie, prasowanie, krochmalenie, maglowanie bielizny i ubrań wraz z dezynfekcją, w lokalu spełniającym wymagania sanitarne przewidziane dla usług pralniczych, b) czyszczenie chemiczne ubrań - jeżeli zaistnieje taka potrzeba, c) odbiór brudnej bielizny z magazynu Zamawiającego oraz zwrot czystej- z podziałem na dział I i dział II oraz przewóz do pralni i z pralni środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny z podziałem na strefę brudną i strefę czystą, spełniającym wymagania sanitarne przewidziane dla usług pralniczych, d) Wykonawca wykona niezbędne drobne naprawy odzieży i pościeli uszkodzonej uwzględniając koszt tej usługi w złożonej ofercie cenowej za 1 kg prania, e) do wykonywanej usługi pralniczej prowadzona będzie ewidencja ilościowa w kg i asortymentowa przekazanej do prania bielizny i ubrań oraz zdanej po usłudze prania na poszczególne działy na dokumencie Wz w 3-ch egz.: 1egz. Wykonawca, 1egz. Zamawiający, 1 egz. po rozliczeniu miesięcznym załączony do faktury zbiorczej. f) usługi pralnicze Wykonawca wykonywać będzie zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi, które obowiązują w pralniach świadczących usługi na rzecz innych podmiotów z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania (skutecznie działających na B, F, V, Tbc) posiadających odpowiednie atesty i certyfikaty, 2. Wydawana bielizna i pościel odnotowana będzie asortymentowo na kwicie Wz w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego. Rzeczy przeznaczone do prania zostaną zapakowane w worki dostarczone przez Wykonawcę, 3. Przyjęcie wypranej bielizny i pościeli oprócz wyszczególnienia asortymentowego będzie również ważone i odnotowane w postaci ilości przyjętych kilogramów. 4. Wykonawca po zawarciu umowy winien przedstawić Zamawiającemu atesty na stosowane środki piorące. 5. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty, Załącznik Nr. 1, który zawiera wartość oferty ogółem przy 23500 kg prania w cenie netto i brutto oraz cenę netto za 1kg prania. 6. Odzież ochronna i robocza pracowników DPS przewożona będzie w stanie rozłożonym na wieszakach. Fakturowanie obowiązkowo na osobnej fakturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – podpisany zał. Nr 2,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach