Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CHRÓŚCIN - WIEŚ ogłasza przetarg

  • Adres: 98-430 Chróścin, 50
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CHRÓŚCIN - WIEŚ
    50
    98-430 Chróścin, woj. łódzkie
    REGON: 000308896
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zamówienie obejmuje:Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonywanie następujących usług prania:- bielizny pościelowej , materacy, ręczników, narzut na łóżko, poduszek i kołder,- bielizny osobistej mieszkańców domu,- odzieży mieszkańców domu (spodnie, koszule, bluzki, spódnice, sukienki, swetry,skarpetki, bluzy, kamizelki, marynarki, dresy, kurtki, szaliki, czapki, rękawice)- inne rzeczy jak : zasłony, firany, obrusy, serwety, fartuchy, zapaski zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem. W okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r. ok. 22.500 kg.- Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszeniailości asortymentu w związku z różną liczbą przebywających w placówce mieszkańców (pobyt w szpitalu, urlopie lub nie pełnej obsadzie miejsc ). Przekazanie do wykonania usługi mniejszej lub większej ilości asortymentu pozostaje bez wpływu na wysokość wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu.- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie zaoferowanej wartości jednostkowej za 1 kg upranego suchego asortymentu. - Kod CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ) 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98311000-6 - Usługi odbierania prania 98315000-4 - Usługi prasowania- Zakres usług obejmuje: moczenie, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, prasowanie.- Maksymalny czas wykonania usługi pralniczej – 48 godzin od momentu odbioru asortymentu do momentu przekazania Zamawiającemu czystego asortymentu. Jeśli termin wypada w sobotę, niedzielę lub święta, usługa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym (poniedziałek – piątek) po wyznaczonym terminie. - Odbiór brudnego i dowóz czystego prania będzie odbywał się pięć razy w tygodniu w dni robocze (tj. poniedziałek , wtorek , środa , czwartek i piątek) oprócz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy transportem Wykonawcy z Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie–Wsi tj.: Chróścin 50 oraz Chróścin 47. - Brudne rzeczy do prania odbierane będą w workach jednorazowych, dostarczanych przez Wykonawcę.- Czysta bielizna będzie pakowana w sposób zabezpieczający przed zgnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem,- Ze względu na specyfikę zakładu, rzeczy przekazane do prania z każdego zakładu tj. Chróścin 50 i Chróścin 47, należy odbierać, prać i dostarczać wyprane osobno w celu uniknięcia pomyłek, lub ich zaginięcia. Tego typu zdarzenia mogą wpływać niekorzystnie na stan zdrowia psychicznego mieszkańców DPS.- Aby uniknąć uszkodzeń lub zniszczenia rzeczy przekazanych do prania, należy prać je stosownie do materiału z jakiego są wykonane, zwracając szczególną uwagę na temperaturę prania i stosowane środki.- Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH.- Koszty zakupu środków czystościowych, piorących i preparatów dezynfekujących oraz jednorazowych worków foliowych do brudnego i czystego asortymentu, pojemników (koszy, wózków) niezbędnych do świadczenia kompleksowej usługi pralniczej ponosi Wykonawca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części nr III SWZ .3.2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.3.3. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach