Przetargi.pl
Pracownia chemii w Gimnazjum nr 7im. Tradycji Herbu Wrocławia ul. Kolista 17 we Wrocławiu obejmujący zadania pt.Zadanie I - Aranżacja pracowni chemii z zapleczemZadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni chemii z zapleczem

Gimnazjum Nr 7 im. Tradycji Herbu Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 54-151 Wrocław, ul. Kolista 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 373 83 01
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 7 im. Tradycji Herbu Wrocławia
    ul. Kolista 17 17
    54-151 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 373 83 01
    REGON: 93204424300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum7.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pracownia chemii w Gimnazjum nr 7im. Tradycji Herbu Wrocławia ul. Kolista 17 we Wrocławiu obejmujący zadania pt.Zadanie I - Aranżacja pracowni chemii z zapleczemZadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni chemii z zapleczem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie Projektu wykonawczgo ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót przez Wykonawcę dla zakresu realizacji Zadania I i II na podstawie wytycznych załącznik nr 5 do SIWZ, dokumentacja pt. Program-funkcjonalno - użytkowy dla pracowni chemii z zapleczem w Gimnazjum nr 7 im. Tradycji Herbu Wrocławia ul. Kolista 17 we Wrocławiu Zadanie I - Aranżacja pracowni i zaplecza chemii W zakresie robót budowlanych m.in.: - wyburzenie ścianki działowej z cegły pełnej gr. 12cm - rozebranie posadzki z wykładziny PCW - rozebranie zabudowy z ścianki z cegły gr. 10cm - rozebranie kanałów podposadzkowych z instalacjami - wykonanie nowego kanału podposadzkowego do prowadzenia instalacji - skucie glazury na ścianach, - wykonanie wylewki bet. lub samopoziomującej pod płytki gres - ułożenie płytek gres w karo 3-kolorowo - montaż płytek cokołowych w pracowni i zapleczu - demontaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniu prac. i zapleczu - montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniu prac. i zapleczu [D2 i D1] - naprawa i uzupełnienie tynków ścian i sufitów pomieszczenia prac. i zaplecza oraz wykonania gładzi gipsowych - zamurowanie otworów drzwiowych płytą G-K - malowanie ścian w pracowni i zaplecza emulsją akrylową zakresie kolorach pastelowych zakresie lamperii farbą olejną półmatową (wys. 1,5m), - malowanie sufitu emulsją akrylową białą - malowanie grzejników farbą olejną odpornej na temp. pow. +90°C - malowanie rur pionów i gałązek - wywóz i utylizację gruzu. - wywóz i utylizację gruzu. W zakresie robót sanitarnych wykonane będą m.in: - instalacje wody zdemontować w obrębie pracowni - demontaż umywalek w pom. 81 - demontaż baterii - demontaż kanalizacji dn75 i DN50 żel - wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych, ciepłej i zimnej wody użytkowej - podłączenie w podłodze nowoprojektowanych zlewów w stołach wyspowych, nauczyciela oraz urządzenia dygestorium - woda z rur 25 i 20PP, - podłączenie w podłodze nowoprojektowanych zlewów w stołach wyspowych, oraz urządzenia dygestorium - kanalizacja z rur 75 i 50PE, - montaż nawiewników higrosterowanych ramowych w oknach - wg projektu podłączenia wentylacji mechanicznej do urządzenia dygestorium i szafy na odczynniki chemiczne w pomieszczeniu zaplecza chemicznego i wyprowadzenie nad dach z went. dachowymi lub kanałowymi - zdemontować zbędną inst. gazową , - wymienić pion żeliwny D75 na PCV 75 - wywóz i utylizację gruzu. W zakresie robót elektrycznych wykonane będą m.in : - demontaż starej inst.. elektr. - wykonanie nowej instalacje elektr. gniazdkowej, oświetleniowej i logicznej Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni chemii z zapleczem Wyposażenie pracowni chemicznej przyjęto dla ilości uczniów = 30 osób Wyposażona jest w stoły laboratoryjne wyspowe i 2-osobowe i 3-osobowe, krzesła oraz szafy. Zaplecze wyposażone jest w szafy z drzwiami przesuwnymi lub skrzydłowymi, przeszklonymi , biurko nauczycielskie z zamykanymi na klucz szufladami Krzesła na konstrukcji metalowej giętej (alternatywnie na nogach) z drewnianym siedziskiem i oparciem dla uczniów oraz z tapicerowanym siedziskiem i oparciem dla nauczycieli. Wyposażenie multimedialne i tablice w pracowni chemicznej - dostawa Zamawiającego. Wykaz wyposażenia znajduje się w tab. nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadających odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (wskazane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7. Są ubezpieczeni od ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy i kierowników robót (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum7.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach