Przetargi.pl
Pracownia biologii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31 we Wrocławiu obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-082 Wrocław, ul. P. Skargi 29/31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3436017, 3443403 , fax. 071 3436017 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3
    ul. P. Skargi 29/31 29/31
    50-082 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3436017, 3443403, fax. 071 3436017 w. 35
    REGON: 00020416800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo9.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pracownia biologii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31 we Wrocławiu obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia jest opisany Zał. Nr 5, dok. pt. Program-funkcjonalno - użytkowy dla pracowni biologii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31 we Wrocławiu obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem 3.2.1. Opracowanie Projektu wykonawczgo ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót przez Wykonawcę dla zakresu realizacji Zadania I i II na podstawie wytycznych załącznik nr 5 do SIWZ, dokumentacja pt. Program-funkcjonalno - użytkowy dla pracowni biologii z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 we Wrocławiu. 3.2.2. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem W zakresie robót budowlanych wykonane będą m.in : - Rozebranie parkietu i polepy, - Wykonanie wylewek uzupełnienie ubytków betonem - Ułożenie siatki stalowej - Ułożenie izolacji z folii - Ułożenie płytek gres w karo 3-kolorowo + cokoły - Cyklinowanie i lakerowanie parkietu w pom. Zaplecza - Przygotowanie i naprawa tynków na ścianach i suficie i wykonanie gładzi gipsowych - Malowanie ścian w pracowni i zaplecza emulsją akrylową zakresie kolorach pastelowych zakresie lamperii farbą olejną półmatową, - Malowanie sufitu emulsją akrylową białą - Naprawa flekowa, opalanie i malowanie farbą olejną drzwi łukowych wraz wymiana zamków i szyldów - Wymiana drzwi do zaplecza - Montaż rolet, osłon grzejnikowych i tablic W zakresie robót sanitarnych wykonane będą m.in: - demontaż zbędnych rur co. 2xDn50 - demontaż starej instalacji wod-kan. z przyborami - wykonanie nowej inst. wod-kan do 2 zlewów - wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne W zakresie robót elektrycznych wykonane będą m.in : - demontaż starej inst.. elektr. - wykonanie nowej instalacje elektr. gniazdkowej, oświetleniowej i logicznej Wywóz i utylizację gruzu. 3.2.3. Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem Wyposażenie pracowni biologii przyjęto dla ilości uczniów = 34 osoby. - biurka uczniowskie i krzesła oraz szafy. - wyposażenie multimedialne i tablice w pracowni - biurko nauczycielskie z zamykanymi na klucz szufladami , oraz zlewem z bl. nierdzewnej w biurku. - krzesła na konstrukcji metalowej giętej z drewnianym siedziskiem i oparciem dla uczniów oraz z tapicerowanym siedziskiem i oparciem dla nauczyciela. Wykaz wyposażenia znajduje się w tab. nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadających odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (wskazane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7. Są ubezpieczeni od ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy i kierowników robót (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo9.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach