Gimnazjum Nr 9 ogłasza przetarg
- Adres: 54-320 Wrocław, ul. Sarbinowska 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 357 72 37, 357 74 72 , fax. 0-71 357 72 37
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 9
ul. Sarbinowska 10 10
54-320 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 357 72 37, 357 74 72, fax. 0-71 357 72 37
REGON: 93204150000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim9.ckp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pracownia biologiczno-chemiczna w Gimnazjum Nr 9 we Wrocławiu ul. Sarbinowska 10, 54-320 Wrocław obejmujący zadania pt.Zadanie I - Aranżacja pracowni bio-chemicznejZadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia dla prac. bio-chemicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni i zaplecza fizyki Aranżacja pomieszczeń znajdujących się na trzeciej kondygnacji naziemnej - istniejące pomieszczenie klasy i przylegających do niego pomieszczeń zaplecza - wyburzenie fragmentu ścianki działowej miedzy pom. 2-2 i 2-3 - wykonanie otworu drzwiowego w ścianie działowej między pomieszczeniami 2-1 i 2-2 - wg projektu nowej instalacji elektrycznej - wg projektu instalacji sanitarnej: - likwidacja umywalek w pom. klasy 2-2 i pom. zaplecza 2-3 - projekt nowych pionów kanalizacyjnych, ciepłej i zimnej wody użytkowej - podłączenie nowoprojektowanych umywalek w pom. 2-1 i 2-2 oraz urządzenia dygestorium-prąd, woda i kanalizacja, montaż neutralizatora, nawiewnika podokiennego ściennego i nawiewników higrosterowanych ramowych - wg projektu podłączenia wentylacji mechanicznej do urządzenia dygestorium i szafy na odczynniki chemiczne w pomieszczeniu zaplecza chemicznego - pom.2-3 - wymiana posadzki pomieszczenia klasy i zapleczy - montaż listew cokołowych we wszystkich trzech pomieszczeniach - wykonanie i montaż podestu demonstracyjnego w pom. klasy - wymiana okien w pomieszczeniach 2-1 i 2-3 - montaż stolarki drzwiowej pomieszczenia klasy i zapleczy - tynkowanie pomieszczenia klasy i zapleczy - malowanie ścian pomieszczenia klasy i zapleczy - montaż stolarki okiennej PVC w pom. 2-1 i 2-3 - montaż stolarki drzwiowej w ścianie działowej miedzy pom.2-1 i 2-2 - montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach klasy i zapleczach - montaż umywalki i instalacji wod.kan. w pomieszczeniu 2-1 i 2-2 oraz instalacji do urządzenia dygestorium - montaż instalacji wentylacyjnych w pom. 2-3 dla dygestorium i szafy na odczynniki chemiczne - montaż instalacji elektrycznych - montaż podestu demonstracyjnego w pomieszczeniu 2-2: Podest wykonać z konstrukcji drewnianej, a następnie obłożyć płytą OSB i wykończyć tarkretem typu Marmoleum np. firmy Forbo w kolorze -SILENTBLUE-. Konstrukcję podestu projektuje się z belek drewnianych o przekrojach 8x16,5 cm. Wszystkie połączenia wykonać przy pomocy złączek ciesielskich stalowych BMF do drewna Kształt, a także usytuowanie podestu zgodnie z częścią rysunkową. - montaż wspornika dla rzutnika multimedialnego w stropie nad klasą - montaż tablic na ścianie między pomieszczeniem 2-1 i 2-2, 2-2 i 2-3 oraz na ścianie miedzy pom. 2-2 i korytarzem - wywóz i utylizację gruzu. Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia dla prac. bio-chemicznej -umeblowanie klasy i pomieszczeń zapleczy Wykaz wyposażenia znajduje się w Przedmiarze robót - wyposażenie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000,00PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadających odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (pożądane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7. Są ubezpieczeni od ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 5, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ -Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu -tj. 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 10. Wpłata wadium - potwierdzenie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim9.ckp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22