Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 103 006 , fax. 228 104 688
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 103 006, fax. 228 104 688
REGON: 12513262000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w Placówkach Terenowych KRUS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie: 1.1 dla części 1 zamówienia – malowanie elewacji budynku, naprawa ogrodzenia oraz malowanie ścian oraz sufitów w pomieszczeniach biurowych wraz z wymianą wykładziny dywanowej w Placówce Terenowej KRUS w Białobrzegach przy ul. Szkolnej 5. 1.2 dla części 2 zamówienia – malowanie elewacji budynku oraz remont podjazdu dla niepełnosprawnych, uzupełnianie i malowanie ścian oraz sufitów w pomieszczeniach biurowych w Placówce Terenowej KRUS w Mławie przy ul. T. Kościuszki 3A. 1.3. dla części 3 zamówienia - malowanie elewacji budynku Placówki Terenowej KRUS w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Okrzei 3. 1.4. dla części 4 zamówienia – malowanie elewacji budynku i ogrodzenia oraz wymiana płytek na schodach zewnętrznych Placówki Terenowej KRUS w Sochaczewie przy ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego 1A. 1.5 dla części 5 zamówienia – uzupełnianie i malowanie ścian oraz sufitów w kotłowni, malowanie elewacji budynku, wykonanie obróbek blacharskich na budynku oraz wymiana okładzin tarasu i schodów zewnętrznych w Placówce Terenowej KRUS w Przysusze przy ul. Radomskiej 21. 2. Prace należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( zwaną dalej w skrócie STWiORB). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera STWiORB jak i przedmiar robót – stanowiące załączniki do SIWZ w oddzielnych plikach. 4. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest STWiORB. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie najpóźniej 2 dni przed przystąpieniem do robót do zabezpieczenia terenu ( lub jego wyodrębnionych fragmentów, na których prowadzone są roboty) i ustawienia tablic informacyjnych. 6. Zastosowane przez Zamawiającego w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym terminu jej przeprowadzenia. 8. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Placówek nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 9. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 10. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 11. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace konstrukcyjne, montażowe i porządkowe były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1040). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 5 osób, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać pięciu pełnym etatom. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont schodów oraz pochylni w przychodni zdrowia ul. Czumy 1 w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowę szatni pływalni (wykonanie odwodnienia posadzek) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2024-04-15 - Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
Dodano: 2024-04-12 - Przystosowanie pomieszczeń na Hali Komór Gorących LBM NCBJ do prowadzenia działalności naukowej
Dodano: 2024-04-10 - „Opracowanie projektu wykonawczego, wykonanie, dostarczenie oraz montaż elementów wystawy: instalacji świetlnej w galerii G9 na wystawie stałej Muzeum w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-09 - Modernizacja serwerowni w Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie
Dodano: 2024-03-22 - „Zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na cele mieszkaniowe (mieszkania chronione z salami dziennego pobytu) przy ul. Piaskowej 21/23 w Żyrardowie”
Dodano: 2024-03-20 - „Remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach”
Dodano: 2024-03-15 - Remont Czytelni nr XIV – Biblioteki Publicznej im. Juliana Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, zlokalizowanej przy ul. Wacława Lachmana 5 w Warszawie – etap II.
Dodano: 2024-03-13