Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli we Włoszczowie ogłasza przetarg
- Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Partyzantów 14
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3944189 , fax. 041 3942339
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli we Włoszczowie
ul. Partyzantów 14 14
29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3944189, fax. 041 3942339
REGON: 29063287300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-wloszczowa.eobip.pl Dział: - zamówienia publiczne - jednostki organizacyjne gminy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w Placówkach Oświatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE I - Wykonanie pokrycia dachowego z blachy na pokryciu papowym w Zespole Placówek Oświatowych w Koniecznie. ZADANIE II - Remont pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 we Włoszczowie Filia w Łachowie. ZADANIE III - Remont pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej w Zespole Placówek Oświatowych w Kurzelowie. ZADANIE IV - Malowanie pokrycia dachowego z blachy w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 we Włoszczowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZADANIE I, III i IV - po 1.000 zł, ZADANIE II, - 500 zł,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: (1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Na potwierdzenie w/w warunku wykonawca winien wykazać się posiadaniem obowiązującej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w minimalnej wysokości 100.000 zł, w zakresie prowadzonej działalności (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (5) przedstawią oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej obiektów objętych przedmiotem zamówienia w obecności przedstawiciela zamawiającego. (6) przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. po 2 referencje na roboty pokrywcze papą termozgrzewalną i blachą o wartości przekraczającej 50.000 zł netto każda) z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane prawidłowo, (7) przedstawią dokumenty na utylizację odpadów, (8) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wyznacza następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności: (1) dokument 1: aktualny odpis z rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) dokument 2: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert (3) dokument 3: aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie. (4) dokument 4: oświadczenie Wykonawcy, iż nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz art.24 ust.2 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (5) dokument 5: oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. r. - Prawo zamówień publicznych (6) dokument 6: polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w min. wysokości 100.000 zł, w zakresie prowadzonej działalności, (7) dokument 7: dowód wpłaty wadium, (8) dokument 8: kosztorys ofertowy. (9) dokument 9: referencje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina-wloszczowa.eobip.pl Dział: zamówienia publiczne - jednostki organizacyjne gminy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1.) Inwestycja Budowlana-Budowa-termomodernizacja budynku internatu z nadbudową konstrukcji dachu strychem nieużytkowym. 2.) Remont toalet-łazienek na I i II piętrze budynku internatu. INTERNAT ZSCKR w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 6. Działka ewidencyjna 150/50
Dodano: 2016-06-21 - Wymiana pokrycia dachowego realizowana w ramach zadania Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lechowie - etap I
Dodano: 2015-03-04 - Usunięcie szkód na wałach cofkowych Kanału Ożarów powstałych w wyniku przejścia fali wezbraniowej w maju 2014 r. w m. Zawichost, gm. Zawichost - na łącznej długości 856m.
Dodano: 2014-08-29 - Likwidacja przecieków w budynkach obsługowych zbiornika wodnego Cedzyna, gm. Górno
Dodano: 2014-07-29 - Przebudowa pomieszczeń Gminnego Ośrodka Zdrowia w Wodzisławiu
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa świetlicy w Drugni.
Dodano: 2014-06-03 - Utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Pierzchnicy wraz z ogólnodostępnym zapleczem sanitarnym
Dodano: 2014-01-08 - Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem oraz rozbudowa istniejącego budynku o pomieszczenie gospodarcze przy Zespole Szkół w Wodzisławiu
Dodano: 2013-09-02 - Przebudowa budynku Środowiskowego Domu Kultury w Nawarzycach
Dodano: 2013-07-25 - wykonanie remontu pokrycia dachu w Przedszkolu Samorządowym nr 19 z oddziałami integracyjnymi im. Świętokrzyskie Skrzaty w Kielcach
Dodano: 2013-07-12