Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Ożarowie w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ożarów współfinansowanego z mechanizmu finansowanego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-530 Ożarów, ul. Stodolna 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8610700 do 702 , fax. 015 8611136
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ożarowie
    ul. Stodolna 1 1
    27-530 Ożarów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8610700 do 702, fax. 015 8611136
    REGON: 00054878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Ożarowie w ramach projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ożarów współfinansowanego z mechanizmu finansowanego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Ożarowie, która obejmuje: -wymiana stropodachu na dach spadzisty wraz z ociepleniem i orynnowaniem budynku; -wymiana kanalizacji deszczowej; -wymiana sieci CO (stalowej na miedzianą) wraz z grzejnikami (fawiry na grzejniki stalowe płytowe lakierowane PURMO typ C22 lub VNH lub równoważne; -wymiana części okien wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych (65,84 m2); - ocieplenie ścian ze styropianu i wykonanie elewacji; -docieplenie fundamentów; -montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w swym zakresie obejmującą następujące elementy: docieplenie budynków; instalacje co.; wykonanie dachów stromych, stolarka okienna i drzwiowa,(te roboty mogą być wykazane w różnych umowach ale muszą obejmować swoim zakresem w/w roboty) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie, - zapewnią nadzór nad robotami przez wykwalifikowane kierownictwo. Zamawiający wymaga aby kierownicy budowy posiadali uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej i instalacyjne w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6, ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r.Nr 5, poz. 42 ze zm) - Zamawiający żąda gwarancji na wszystkie użyte materiały minimum 1 rok, - Zamawiający żąda gwarancji na wykonane roboty minimum 1 rok, - akceptują warunki i wymagania określone w specyfikacji. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznacza następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z ZAŁ. NR 1 do SIWZ oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) w przypadku osób prawnych należy dołączyć aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, w przypadku osób fizycznych aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2)aktualne (wystawione nie wcześnie niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4)oświadczenie Wykonawcy, iż nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5)oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymogów z art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6)dokument na wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w swym zakresie obejmującej następujące elementy: docieplenie budynków; instalacje co.; wykonanie dachów stromych stolarka okienna i drzwiowa, (te roboty mogą być wykazane w różnych umowach ale muszą obejmować swoim zakresem w/w roboty) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie, 7)wykaz osób jakimi dysponuje Wykonawca wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wskazanie co najmniej jednej osoby jako kierownika budowy oraz załączenie stosownych uprawnień w specjalności konstrukcyjno budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych, (jedna z osób będzie pełnić funkcję kierownika budowy) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.6, ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U z 2001 r.Nr 5, poz. 42 ze zm). Dodatkowe dokumenty, oświadczenia wymagane w ofercie: a) kosztorys ofertowy. b) zakres robót powierzonych podwykonawcom (zał. nr 9) c) oświadczenie, że Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe na terenie inwestycji podczas jej realizacji (np. uszkodzenie linii kablowych, energetycznych, gazowych, chodniki i plac wokół terenu inwestycji itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozarow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach