Przetargi.pl
Prace ratownicze Twierdzy w Wisłoujściu - unikatowa fortyfikacja w skali europejskiej - etap II

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa 46/47
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 76 79 100 , fax. 058 76 79 102
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska
    ul. Długa 46/47 46/47
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 76 79 100, fax. 058 76 79 102
    REGON: 00028339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhmg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace ratownicze Twierdzy w Wisłoujściu - unikatowa fortyfikacja w skali europejskiej - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią prace ratownicze Twierdzy w Wisłoujściu. Przedmiotowe zadanie obejmuje: - zabezpieczenie fundamentów Bastionu Furta Wodna od strony Kanału Portowego między ścianką szczelną a fundamentem Bastionu Furta Wodna; - zabezpieczenie fundamentów Bastionu Furta Wodna od strony Fosy Wewnętrznej; - ochrona fundamentów południowego narożnika Bastionu; - zabezpieczenie fundamentów Bastionu Furta Wodna w rejonie Ucha przy Murze Fosbrei Południowym; - zabezpieczenie fundamentów Bastionu Furta Wodna w rejonie Ucha przy Murze Kurtynowym; - remont konserwatorsko - hydrotechniczny murów Bastionu Furta wodna w zakresie wzmocnień konstrukcji murów zewnętrznych z partią cokołów kamiennych powyżej poziomu wody i murów wewnętrznych wraz ze sklepieniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 100 000, 00 PLN (słownie: sto tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlano - konserwatorskie, przeprowadzone w obiektach architektury ceglanej wpisanych do wojewódzkiego rejestru zabytków, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 2 mln złotych brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie; b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę hydrotechniczną o podobnym charakterze i wartości co najmniej 250 tys. zł brutto w obiekcie, wpisanym do wojewódzkiego rejestru zabytków, popartą dokumentami, że robota została wykonana należycie. c) wskaże do uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - kierownik budowy: powinien posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego i spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy przy zabytkach; - kierownik prac konserwatorskich powinien spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań oraz posiadać udokumentowane co najmniej pięcioletnie doświadczenie przy pracach konserwatorskich na zabytkowych obiektach ceglanych z elementami kamiennymi, wpisanych do wojewódzkiego rejestru zabytków; - kierownik robót hydrotechnicznych powinien posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i specjalizacji: budowle hydrotechniczne bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu pracami hydrotechnicznymi, w tym doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwiema robotami hydrotechnicznymi na obiektach zabytkowych wpisanych do wojewódzkiego rejestru zabytków. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (cześć I) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego, zaświadczenie okręgowej izby inżynierów budownictwa (kierownik budowy i kierownik robót hydrotechnicznych), kopie dyplomu (kierownik prac konserwatorskich); 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 5 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spelniania ww warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni dotarczyć następujące dokumenty i oświadfczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlano - konserwatorskie, przeprowadzone w obiektach architektury ceglanej wpisanych do wojewódzkiego rejestru zabytków, które odpowiadają rodzajowi niniejszego zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 2 mln złotych brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie; f) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę hydrotechniczną o podobnym charakterze i wartości co najmniej 250 tys. zł brutto w obiekcie, wpisanym do wojewódzkiego rejestru zabytków, popartą dokumentami, że robota została wykonana należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (część I) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, g) wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, w tym: - kierownik budowy: powinien posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego i spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych oraz posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy przy zabytkach; - kierownik prac konserwatorskich powinien spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań oraz posiadać udokumentowane co najmniej pięcioletnie doświadczenie przy pracach konserwatorskich na zabytkowych obiektach ceglanych z elementami kamiennymi, wpisanych do wojewódzkiego rejestru zabytków; - kierownik robót hydrotechnicznych powinien posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i specjalizacji: budowle hydrotechniczne bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu pracami hydrotechnicznymi, w tym doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwiema robotami hydrotechnicznymi na obiektach zabytkowych wpisanych do wojewódzkiego rejestru zabytków. oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego, zaświadczenie okręgowej izby inżynierów budownictwa (kierownik budowy i kierownik robót hydrotechnicznych), kopie dyplomu (kierownik prac konserwatorskich); a także przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał tehniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) h) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, i) polisę ubezpieczeniową , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 5 mln PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach