Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie.

Urząd Miejski w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jakuba Wejhera 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 677-71-05 , fax. 0-58 677-71-23
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wejherowie
    ul. Jakuba Wejhera 8 8
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 0-58 677-71-05, fax. 0-58 677-71-23
    REGON: 00052625100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12 Marca 195 w Wejherowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych (krzeseł, mebli ekspozycyjnych oraz urządzeń i wyposażenia dodatkowego) do niżej wymienionych pomieszczeń budynku administracyjnego przy ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie: 1.1 Poziom parteru pomieszczenia objęte wyposażeniem : 1.hol poczekalnia 1.03 2.kancelaria 1.13 3.pomieszczenie biurowe 1.08 4.pomieszczenie biurowe 1.09 5.pomieszczenie biurowe 1.10 6.pomieszczenie biurowe 1.11 7.pomieszczenie biurowe 1.12 8.pomieszczenie socjalne 1.04 1.2.(Hol) Korytarze od poziomu parteru do poziomu III piętra objęte wyposażeniem: 1.korytarze I p . 2.01 i 2.04 2.korytarze II p. 3.01 3.hol III p. 4.13 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, tj.: polegające na dostawie wyposażenia, (w tym mebli) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto w każdym zadaniu; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegających na dostawie wyposażenia, (w tym mebli) o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. brutto w każdym zadaniu. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach