Przetargi.pl
Prace porządkowe, remonty i bieżące naprawy wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2011-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowe, remonty i bieżące naprawy wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis zakresu prac a) uprzątnięcie pozostałości po zbitych szybach: pozbieranie szkieł znajdujących się wokół wiaty przystankowej, usunięcie wystających szkieł z ramy, zabranie szkieł; uprzątnięcie musi nastąpić w czasie- do 1 godziny od chwili telefonicznego zgłoszenia. b) wstawienie nowej szyby: w miejsce brakującej szyby lub w inne miejsce w wiacie przystankowej np. po usunięciu blachy; minimalna grubość szyby 5 mm, hartowana; szyby zamawia Wykonawca; cena powinna zawierać również wstawienie szyby ze wszystkimi innymi robotami, polegającymi na prawidłowym umocowaniu szyby. c)likwidacja reklam, ogłoszeń i afiszy umieszczonych na szybach i konstrukcjach metalowych: po usunięciu plakatów, afiszy lub ogłoszeń konieczne jest usunięcie np. kleju; prace wykonywane raz w miesiącu, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę. d) usuwanie napisów typu graffiti z szyb i konstrukcji metalowych: dokładne zmycie napisów lub zamalowanie farbą koloru odpowiadającego barwą wiaty. e) likwidacja strych znaków A- usuwanie znaków z górnej części wiaty wraz unieszkodliwieniem wytworzonego w ten sposób odpadu. f) likwidacja starych tablic informacyjnych- tablice zlokalizowane w środku wiat przystankowych; usunięcie i unieszkodliwienie odpadów. g) mycie wiat przystankowych: powierzchnia wszystkich szyb w wiatach przystankowych wynosi 850 m?. Zakłada się 4 mycia w ciągu roku. Szyby powinny być umyte dokładnie, bez zacieków. Prace zlecane będą w protokole typowania robót. Zakup środków czystości leży w zakresie Wykonawcy. h) mycie konstrukcji metalowych: prace polegają na umyciu dolnej części wiaty przystankowej, pobrudzonej przez m in. piach; Środki czystości w zakresie Wykonawcy i) malowanie konstrukcji metalowych: malowanie wytypowanych wiat lub ich fragmentów; farba w zakresie Wykonawcy; kolor musi zostać ustalony z Zamawiającym. j) wstawienie nowych szczebli w ławce: szczeble wykonane przez Wykonawcę; wymiar musi być dopasowany do istniejących szczebli; pomalowany zgodnie z istniejącą barwą. k) usunięcie blachy stanowiącej element wiaty- prace polegają tylko i wyłącznie na usunięciu blachy w sposób nie naruszający innych elementów konstrukcji wiaty; w przypadku naruszenia jakiegokolwiek fragmentu wiaty, Wykonawca naprawi je na koszt własny; dotyczy wszystkich rodzajów blach l)Wymiana starej blachy na nową: dotyczy głównie dolnej części wiaty; cena powinna zawierać usunięcie stare blachy, montaż i pomalowanie nowej blachy; dotyczy wszystkich rodzajów blach; nowa blacha w zakresie Wykonawcy. m) wymiana daszku z poliwęglanu: zakres obejmuje likwidację starego daszku, zakup nowego materiału i jego montaż. n) podniesienie zapadniętej ławki: Wykonawca zobowiązany jest do wyrównania ławki z poziomem ławek już istniejących; dotyczy wszystkich rodzajów podłoża np. podłoże betonowe, z kostki lub piachu. o) usunięcie nieczystości z dachów i rynien: usunąć zalegające liście, gałęzie i inne nieczystości z dachów wiat przystankowych, rynien i rur odprowadzających wodę. Nieczystości należy złożyć na samochód dostawczy i złożyć w miejscu do tego przeznaczonym. p) wstawienie pleksy w tabliczkach na rozkład jazdy: wstawienie nowych pleks; materiał zamawia Wykonawca; r) podniesienie zapadniętego chodnika: drobne naprawy chodników w pobliży wiat przystankowych bądź zatoczek autobusowych; materiał na ewentualną podsypkę i brakujące kostki lub płytki zapewnia Wykonawca. s) całkowita likwidacja wiaty przystankowej: likwidacja dużych wiat, tzw. grzybków lub wagoników; o miejsce złożenia materiałów wskazuje Zamawiający. t) Wstawienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej: zakup materiału przez Wykonawcę; u) wstawienie nowych rynien lub rur: zakup materiału przez Wykonawcę w) inne prace ślusarskie, stolarskie i ogólnobudowlane: prace związane z remontami i naprawą wiat przystankowych, bądź prace w okolicach przystanków autobusowych. Wykonywanie prac porządkowych, remontów oraz napraw wiat przystankowych odbywać się będzie na podstawie protokołu typowania robót, będących jednocześnie poleceniem wykonania wskazanych robót bądź na każde zgłoszenie telefoniczne. Czas reakcji: maksymalnie do 1 godziny od chwili zgłoszenia. Wykonywanie prac porządkowych, remontów oraz napraw wiat przystankowych zlecane będzie wg bieżących potrzeb. Termin zakończenia usług określany będzie każdorazowo w protokole typowania w zależności od zakresu wykonywanych usług. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy wykonywanych prac. W czasie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na swój koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Wszelkie roszczenia wynikające z nieprawidłowego wykonywania prac, powstałe szkody lub niezabezpieczenia terenu ponosi Wykonawca. Przed przystąpieniem do złożenia oferty, zasadne jest aby Wykonawca dokonał wizji terenowej wymienionych wiat przystankowych i zapoznania się z w/w zakresem czynności. Wykonawca powinien posiadać wyznaczone miejsce na składowanie części wchodzących w skład wiaty. Wykonawca zobowiązany jest, na każde wezwanie Zamawiającego, zapewnić własny transport, w celu wytypowania zakresu robót bądź ich odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach