Przetargi.pl
Prace modernizacyjne w Zespole Szkół Ekonomicznych” przy ul. Bolesława Chrobrego 23 w Gnieźnie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjne w Zespole Szkół Ekonomicznych” przy ul. Bolesława Chrobrego 23 w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne w Zespole Szkół Ekonomicznych (ZSE) przy ul. Bolesława Chrobrego 23, 62-200 Gniezno.. 2. Zakres robót budowlanych: doprowadzenie do prawidłowego stanu sanitarno - higienicznego: 1) podłogi w sali nr 19 (73,75 m2), 2) sufitu w sali nr 40 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 3) ściany w sali nr 6 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 4) ściany w sali nr 38 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 5) ściany w sali nr 49 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 6) sufitu i ściany w sali 42 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 7) sufitu i ściany w sali 44 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 8) sufitu i ściany w sali 41 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 9) podłogi i ściany w sali nr 1 (wymiana wierzchniej warstwy podłogi oraz malowanie z przygotowaniem podłoża), 10) parkietu w bibliotece, 11) parkietu w auli, 12) podłogi w sali nr 49 (wymiana wierzchniej warstwy), 13) ścian szatni nr 11 (malowanie z przygotowaniem podłoża), 14) ścian i sufitu na klatce schodowej bocznej prawej powyżej II p. i na klatce schodowej wyjście E (malowanie z przygotowaniem podłoża), 15) podłogi w sali nr 24 (wymiana wierzchniej warstwy). 16) podłogi w sali nr 3 (wymiana wierzchniej warstwy), 17) podłogi, ścian, sufitu w sali nr 48 (wymiana wierzchniej warstwy podłogi oraz malowanie z przygotowaniem podłoża), 18) korytarza krótkiego na I piętrze – ściany (malowanie z przygotowaniem podłoża) oraz dostarczenie farby do malowania schodów i cokołów (olejna farba, ciemno-brązowy kolor 77 l), 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 7 do SIWZ b) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ Przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót innej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z możliwością żądania dodatkowego wynagrodzenia. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zastosowanie ma określenie „lub równoważne”, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować inne przedmioty niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pod warunkiem, że użyte materiały, o ile są inne, posiadać będą parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w wymienionych dokumentach. Ewentualne użycie w opisie przedmiotu zamówienia określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu pożądanego standardu i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. 6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. 7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę: 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, ze zm.), wykonujące w szczególności rodzaje prac określone w ust. 2 niniejszej części SIWZ. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących robotami lub sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2) Wykonawca, w terminie 5 dni od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu „wykaz osób”, które wykonywać będą czynności określone w ust. 2, wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania jej Zamawiającemu w ciągu 5 dni od dnia dokonania zmiany osoby wskazanej w wykazie. Zmiana osóbwymienionych w wykazie nie wymaga aneksu do umowy. 3) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji spełnienia przez Wykonawcę wymagania związanego z zatrudnieniem osób na podstawie umowy o pracę. W związku z tym, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wskazanych w wykazie wykonujących czynności określone w Części III ust. 2 SIWZ. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego powyższego wymogu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy (wynagrodzenie ryczałtowe) na podstawie wystawionej faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru robót do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w okresie realizacji umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy; 11. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Przedłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonania zamówienia nie jest obowiązkowe. Termin dokonania wizji miejsca wykonywania robót, Wykonawca winien wcześniej uzgodnić z osobą uprawnioną do porozumiewania się w zakresie merytorycznym. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej, zostaną poinformowani pocztą e-mail, a nadto informacja o wyznaczonym terminie wizji zostanie umieszczona na stronie internetowej. Zamawiającego. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania dotyczące treści SIWZ. Wykonawcy będą mogli obejrzeć miejsce inwestycji przy założeniu, że w budynku jednocześnie mogą przebywać dwie osoby (tj. przedstawiciel Wykonawcy oraz Zamawiającego) zachowując odpowiednią odległość między osobami-min. 2m. 13. Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. - Zamawiający nie przewiduje na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zwołania zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. - Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ będą dokonywane w PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Formularz ofertowy należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów- załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), − w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, − pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa winno ono określać rodzaj i zakres czynności, które może realizować pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach