Zarząd Powiatu w Myśliborzu ogłasza przetarg
- Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Marcinkowskiego 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7472021 , fax. 095 7473153
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Myśliborzu
ul. Marcinkowskiego 2 2
74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7472021, fax. 095 7473153
REGON: 21046718400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmysliborski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRACE MODERNIZACYJNE W BUDYNKU GŁÓWNYM I SALI SPORTOWEJ ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 W MYŚLIBORZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: -Roboty ziemne i budowlane piwnic budynku głównego i auli. -Docieplenie ścian budynku głównego, auli i sali sportowej. -Instalacja odgromowa. -Roboty dekarskie. -Roboty instalacyjne remontowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania; 2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatki schodowej od poziomu I piętra do poziomu II piętra, wymiana oświetlenia lamp i wyłączników na korytarzu piwnicy. Wymiana drzwi wejściowych głównego wejścia do budynku szkoły w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich przy ul. Ppor. E. Łopuskiego 15 w 78 - 100 Kołobrzeg
Dodano: 2016-07-06 - Remont sanitariatów w budynku A przy ul. Racławickiej w Koszalinie
Dodano: 2016-06-08 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa
Dodano: 2016-06-06 - Remont sanitariatów w budynku E przy ul. Racławickiej w Koszalinie
Dodano: 2016-05-25 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa
Dodano: 2016-02-11 - Wykonanie docieplenia budynków szkolnych: GP nr 2, ZSP nr 4, SP nr 6 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu. Projekt pod nazwą -Termomodernizacja obiektów: GP nr 2, ZSP nr 4, SP nr 6 w Świnoujściu- dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014.
Dodano: 2016-01-20 - Docieplenie elewacji z wymianą obróbek blacharskich budynku przy ul. 1-go Maja 49 w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-30 - Docieplenie elewacji z wymianą obróbek blacharskich budynków przy ul. Sieniewicza 7, Sienkiewicza 28 w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-23 - Docieplenie elewacji ściany północnej z wykonaniem obróbek blacharskich budynku przy ul. Młyńskiej 12A w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-22 - Roboty remontowe budynku wartowni nr 92 oraz budynku garażo-wego nr 120 w Olesznie
Dodano: 2015-09-18