Przetargi.pl
Prace konserwatorskie przy lożach profesorskich w części audytoryjnej Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu

Fundacja dla Uniwersytetu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 375 22 90 , fax. 071 375 27 00
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja dla Uniwersytetu Wrocławskiego
    pl. Uniwersytecki 42626
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 375 22 90, fax. 071 375 27 00
    REGON: 141324700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja.uni.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwatorskie przy lożach profesorskich w części audytoryjnej Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich przy lożach profesorskich w części audytoryjnej Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu, w tym prace konserwatorskie dotyczące: - 8 obrazów olejnych (w tym sześć kopii sporządzonych po roku 1997 oraz dwa oryginały); - 8 bogato zdobionych ram, wykonanych z drewna lipowego (polichromowanych i złoconych); - 8 lóż profesorskich wraz z drewnianymi podestami (z wyłączeniem podestów w niszach okiennych); - odcinków gierowanych gzymsów na konsolach nad lożami profesorskimi, wykonanych w technice sztukatorskiej z narzutu, marmoryzowane ze złoceniami; - polichromii ścian za obrazami olejnymi oraz w przestrzeni pomiędzy konsolami w kolorystyce nawiązującej do analogicznych powierzchni w części podium. 2.W zakres zamówienia wchodzi: 1)Wykonanie prac konserwatorskich zgodnie z: „Programem Prac Konserwatorskich związanych z renowacją Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu” – w zakresie lóż profesorskich Auli Leopoldina, opracowanym przez Panią Annę Babicką i Panią Elżbietę Grabarczyk – Załącznik nr 7.1a do SIWZ; 2) uzyskanie zmiany Decyzji o Pozwolenie Konserwatorskie; 3) wykonanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej oraz fotograficznej dokumentacji porównawczej, w tym na nośniku elektronicznym (w 5 egz. w formiepapierowej i 5 egz. płyta CD) 4) wykonanie tablicy informacyjnej (2 szt.) z podaniem nazwy zadania, umieszczeniem logo Wrocławia, adresem internetowym www.wroclaw.pl, nazwą inwestora i wykonawcy. 3.Podstawą do wykonania prac konserwatorskich jest: 1)Pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 1110/2014 z dnia 29.12.2014 na prowadzenie prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym – Załącznik nr 7.2a do SIWZ; 2)Decyzja nr 114/2016 z dnia 10.02.2016 (zmiana w części wnioskodawcy) - Załącznik nr 7.2b do SIWZ; 3)Decyzja nr 733/2016 Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 08.07.2016 r. (zmiana osób prowadzących prace konserwatorskie) – Załącznik nr 7.2c do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac konserwatorskich zawierają: 1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Program Prac Konserwatorskich związanych z renowacją Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu” – w zakresie lóż profesorskich Auli Leopoldina, opracowany przez Panią Annę Babicką i Panią Elżbietę Grabarczyk; 3) Fragment rzutu Auli Leopoldina – Załącznik nr 7.3 do SIWZ; 4) Plan sytuacyjny – Załącznik nr 7.4 do SIWZ; 4)Dokumentacja fotograficzna – Załącznik nr 7.5 do SIWZ; 5)Dokumentacja prac konserwatorskich i restauratorskich (Dekoracja malarska i rzeźbiarska empory muzycznej z lat 1728-32 w Auli Leopoldina w Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego we Wrocławiu), prowadzonych w roku 2017, opracowana przez firmę ARTEST Sp. z o.o. z Bolechowic – Załącznik nr 7.6 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji oraz płatności zamówienia określa Wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: ING Bank Śląski S.A. Nr konta: 78 1050 1575 1000 0022 9609 3004 z dopiskiem: wadium, postępowanie nr FUW/1/2018, pn. Prace konserwatorskie przy lożach profesorskich w części audytoryjnej Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w biurze Fundacji dla Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu (parter) do terminu składania ofert. Kopię zaleca sie dołączyć do oferty. 6.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, zgodnie z pkt. 6, a jego kopia w ofercie; 7.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy 2.Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 5 do SIWZ; 3)Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ w formie oryginału; 4)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6)Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) w formie oryginału. 3.Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1 i 5.2. SIWZ Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach