Przetargi.pl
Kompleksowa konserwacja podniebia empory Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa konserwacja podniebia empory Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest w kompleksowa konserwacja podniebia empory Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 2.1. Prace konserwatorskie zgodnie z: - „Programem Prac Konserwatorskich związanych z renowacją Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu” – w zakresie empory Auli Leopoldina. Opracowanym przez Panią Annę Babicką i Panią Elżbietę Grabarczyk ; - Pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 1110/2014 z dnia 29.12.2014 na prowadzenie prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym i Pozwoleniem Konserwatorskim nr 114/2016 z dnia 10.02.2016 (zmiana w części wnioskodawcy) oraz Pozwoleniem Konserwatorskim nr 733/2016 z dnia 08.07.2016 r. (zmiana osób prowadzących prace konserwatorskie); 2.2 Uzyskanie zmiany Decyzji o Pozwolenie Konserwatorskie; 2.3 Wykonanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej oraz fotograficznej dokumentacji porównawczej, w tym na nośniku elektronicznym (w 5 egz. w formie papierowej i 5 egz. płyta CD); 2.4 Wykonanie kosztorysu powykonawczego (zawierającego cenę netto i brutto) na prace Konserwatorskie, zweryfikowany i zatwierdzony przez miejskiego konserwatora zabytków UM Wrocławia (pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem), podpisany przez Wykonawcę. 5. Wykonanie tablicy informacyjnej (2 szt.) z podaniem nazwy zadania, nazwą inwestora i wykonawcy oraz informacją o udzielonej dotacji Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego na dofinansowanie prac konserwatorskich. 3. Zakres prac konserwatorskich w części podniebia empory Auli Leopoldina:  polichromie – komplet, 5 scen – strop pod balkonem  kartusz pod balkonem, stiuk monochromia złocona  kartusze małe pod balkonem - konsolki (2 sztuki)  sztukaterie – sufit pod balkonem  złocenia - gzymsy profilowane (2 sztuki)  ławki pełne pod balkonem fornirowane (4 sztuki) – zadanie realizowane w zakresie demontażu ław pod balkonem. Uwaga: Prace konserwatorskie będą wykonywane równolegle z pracami konserwatorskimi przy lożach profesorskich w Auli Leopoldina na obiekcie czynnym, przy pracach konserwatorskich ław studenckich oraz przy pracach związanych z wymianą stolarki okiennej dlatego wymagana będzie ścisła współpraca wszystkich Wykonawców. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu własnych materiałów, sprzętu i narzędzi o odpowiednich parametrach jakościowych, dopuszczonych do obrotu i do wbudowania, zgodnych z treścią programu prac konserwatorskich. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac konserwatorskich zawierają: a) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ; b) Program Prac Konserwatorskich związanych z renowacją Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu” – w zakresie lóż profesorskich Auli Leopoldina, opracowany przez Panią Annę Babicką i Panią Elżbietę Grabarczyk c) Fragment rzutu Auli Leopoldina – Załącznik nr 7.3 do SIWZ; d) Plan sytuacyjny – Załącznik nr 7.4 do SIWZ; e) Dokumentacja fotograficzna – Załącznik nr 7.5 do SIWZ; f) Dokumentacja prac konserwatorskich i restauratorskich (Dekoracja malarska i rzeźbiarska empory muzycznej z lat 1728-32 w Auli Leopoldina w Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego we Wrocławiu), prowadzonych w roku 2017, opracowana przez firmę ARTEST Sp. z o.o. z Bolechowic – Załącznik nr 7.6 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji oraz płatności zamówienia określa Wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201) 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: ING Bank Śląski S.A. Nr konta: 78 1050 1575 1000 0022 9609 3004 z dopiskiem: wadium, postępowanie nr FUW/2/2018, pn. Kompleksowa konserwacja podniebia empory Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w biurze Fundacji dla Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu (parter) do terminu składania ofert. Kopię zaleca sie dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, zgodnie z pkt. 6, a jego kopia w ofercie; 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; 3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień do świadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –Załącznik nr 5 do SIWZ; 4) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ w formie oryginału; 5) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 6) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) w formie oryginału (załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach