Przetargi.pl
Prace konserwatorskie polichromii glifów okiennych w Auli Leopoldina Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu.

Fundacja dla Uniwersytetu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 375 22 90 , fax. 071 375 27 00
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja dla Uniwersytetu Wrocławskiego
    pl. Uniwersytecki 42626
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 375 22 90, fax. 071 375 27 00
    REGON: 14132470000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwatorskie polichromii glifów okiennych w Auli Leopoldina Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie polichromii glifów okiennych w Auli Leopoldina Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu. 1. Zakres zamówienia obejmuje : 1) Wykonanie prac konserwatorskich: polichromia (glify okienne) – 10 szt., monochromia (ściany pod oknami) – 10 szt., złocenia (glify okienne) – 10 szt., zgodnie z: a. „Programem Prac Konserwatorskich związanych z renowacją Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu”, opracowanym przez Panią Annę Babicką i Panią Elżbietę Grabarczyk - (Załącznik nr 7.1 do SIWZ) b. Decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 1110/2014 z dnia 29.12.2014 r. na prowadzenie prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym, tj. Załącznik nr 7.2 do SIWZ, oraz Decyzjami nr: c. - 114/2016 z dnia 10.02.2016 r. (zmiana w części wnioskodawcy), tj. Załączniki nr 7.2 a) do SIWZ, - 733/2016 z dnia 08.07.2016 r. (zmiana osób prowadzących prace konserwatorskie), tj. Załącznik nr 7.2 b) do SIWZ, - 1037/2018 z dnia 19.07.2018 r. (wygaśnięcie decyzji nr 1110/2014, zmienianej decyzjami 114/2016 oraz 733/2016 w zakresie prac przy podniebiu empory), tj. Załącznik nr 7.2 c) do SIWZ 2) Wykonanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej oraz fotograficznej dokumentacji porównawczej, w tym na nośniku elektronicznym (w 3 egz. w formie papierowej i 3 egz. płyta CD); 3) Wykonanie tablicy informacyjnej (2 szt.) z podaniem nazwy zadania, umieszczeniem logo Wrocławia, adresem internetowym www.wroclaw.pl, nazwą inwestora i wykonawcy; 4) Opracowanie zaleceń dla użytkownika dotyczących konserwacji bieżącej wykonanej polichromii glifów okiennych w Auli Leopoldina w terminie do dnia zakończenia zadania. 5) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej (niezależnej od punku 2) stanowiącej załącznik do sprawozdania końcowego z przyznanej dotacji (maks. 10 zdjęć wykonanych przed i po konserwacji oraz uproszczony opis prac konserwatorskich na maks. dwie strony A4) – 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. płytka CD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac konserwatorskich zawierają: 1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Program Prac Konserwatorskich związanych z renowacją Auli Leopoldina w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu” – opracowany przez Panią Annę Babicką i Panią Elżbietę Grabarczyk - Załącznik nr 7.1 do SIWZ; 3) Decyzje/pozwolenia Miejskiego Konserwatora Zabytków - Załączniki nr 7.2, 7.2a), 7.2b), 7.2c) do SIWZ; 4) Rzutu Auli Leopoldina oraz rysunki – Załącznik nr 7.3 do SIWZ; 5) Plan sytuacyjny – Załącznik nr 7.4 do SIWZ; 6) Dokumentacja fotograficzna – Załącznik nr 7.5 do SIWZ; 7) Dokumentacja prac konserwatorskich i restauratorskich - przy emporze muzycznej w Auli Leopoldina UWr, prowadzonych w roku 2017 r. przez firmę Antiqua Konserwacja Dzieł Sztuki z siedzibą w Myślenicach - Załącznik nr 7.6.1 do SIWZ 8) Dokumentacja prac konserwatorskich i restauratorskich podniebia empory Auli Leopoldina UWr prowadzonych w roku 2018 r. przez konsorcjum firm: ARTEST Sp. z o.o. z siedzibą w Bolechowicach i ART.SERVICE Konserwacja i Restauracja Dzieł Sztuki z siedzibą w Krakowie - Załącznik nr 7.6.2 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji oraz płatności zamówienia określa Wzór umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulacja ceny, tj. Załącznik nr 1A do SIWZ - w formie oryginału; 3) Wykaz osób, tj. Załącznik nr 5 do SIWZ; 4) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 5) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 6) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 7) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5 Ogłoszenia. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach