Przetargi.pl
Prace konserwacyjno - malarskie i posadzkarskie w budynku warsztatowym nr 13. Prace remontowe oraz rewitalizacja stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym Dom Żołnierza

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwacyjno - malarskie i posadzkarskie w budynku warsztatowym nr 13. Prace remontowe oraz rewitalizacja stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym Dom Żołnierza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 Prace konserwacyjno - malarskie i posadzkarskie w budynku warsztatowym nr 13 zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. ZADANIE NR 2 Prace remontowe oraz rewitalizacja stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym Dom Żołnierza zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: Dla zadania nr 1: przedmiar - załącznik nr 2 specyfikacja techniczna - załącznik nr 3 Dla zadania nr 2: przedmiar - załącznik nr 4, specyfikacja techniczna -załącznik nr 5, pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków -załącznik nr 5 a ,program prac konserwatorskich -załącznik nr 5b. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na okres co najmniej 60 miesięcy, na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. w zakresie zadania nr 1: 14 000,00 zł, b. w zakresie zadania nr 2: 23 000,00 zł, Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.02.2016.r. do godz.: 09.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach