Przetargi.pl
„Prace budowlane POK 2 – 4 części”

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-846 Poznań, ul. Strzelecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6714005 , fax. 61 8470930
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    ul. Strzelecka 49
    60-846 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6714005, fax. 61 8470930
    REGON: 1581306500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Prace budowlane POK 2 – 4 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace budowlane wykonywane zgodnie z zakresem prac określonym w dokumentacji technicznej, w wyznaczonych budynkach komunalnych zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (część I, II , III i IV). 1.2.Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1.2.1.Część I – malowanie klatki schodowej w budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Poznaniu, administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2), ul. Mielżyńskiego 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części I określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 6 - 7 do SIWZ) składająca się z: Kosztorysu nakładczego /ślepego/ na malowanie klatki schodowej, część I (załącznik nr 6 do SIWZ); STWiORB na malowanie klatki schodowej, część I (załącznik nr 7 do SIWZ). 1.2.2. Część II – wzmocnienie i odwodnienie nawierzchni podwórza w budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Poznaniu, administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2), ul. Mielżyńskiego 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części II określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 8-9 do SIWZ) składająca się z: Kosztorysu nakładczego /ślepego/- część II– (załącznik nr 8 do SIWZ); STWiORB–część II– (załącznik nr 9 do SIWZ); 1.2.3. Część III – wykonanie wzmocnienia płyty nad zbiornikiem na ścieki w budynku przy ulicy Bystrej 9-11 w Poznaniu, administrowanego przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2), ul. Mielżyńskiego 24. 1.2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części III określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 10-11 do SIWZ) składająca się z: Kosztorysu nakładczego /ślepego/- część III– (załącznik nr 10 do SIWZ); STWiORB–część III– (załącznik nr 11 do SIWZ); 1.2.5. Część IV – wykonanie wylewki betonowej pod pojemniki na śmieci przy ulicy Bartniczej 5 w Poznaniu, administrowanego przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (POK2), ul. Mielżyńskiego 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części IV określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 12-13 do SIWZ) składająca się z: Kosztorysu nakładczego /ślepego/- część IV– (załącznik nr 12 do SIWZ); STWiORB–część IV– (załącznik nr 13 do SIWZ); 1.3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną,obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 1.4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 1.5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 1.6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 1.7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 1.7.1. Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21) 1.7.2. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami) 1.7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 1.7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego –Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 1.8.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w części I niniejszego postępowania stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 1.9.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w części II niniejszego postępowania stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 1.10.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w części III niniejszego postępowania stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 1.11.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w części I niniejszego postępowania stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 1.12.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 dla wszystkich części - część I - CPV:45410000-4, CPV: 45442100-8, -część II - CPV:45233000-9 -część III -CPV:45263000-4 -część IV- CPV:45263000-4 1.13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia. 1.13.1.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, każda z części w toku postępowania przetargowego oceniana będzie odrębnie. 1.13.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na IV części: Część I – Prace budowlane w wyznaczonej nieruchomości w Poznaniu, administrowanej przez POK2. Część II – Prace budowlane w wyznaczonej nieruchomości w Poznaniu, administrowanej przez POK2 . Część III – Prace budowlane w wyznaczonej nieruchomości w Poznaniu, administrowanej przez POK2. Część IV – Prace budowlane w wyznaczonej nieruchomości w Poznaniu, administrowanej przez POK2. 1.14.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.15.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 1.16.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z realizacją zamówienia. 1.17.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1.17.1. Dla części I zamówienia – 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę . 1.17.2. Dla części II zamówienia – 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę. 1.17.3. Dla części III zamówienia – 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę. 1.17.4. Dla części IV zamówienia – 1 osoba zatrudniona na umowę o pracę. Osoby o, których mowa muszą być zatrudnione na umowę o pracę przez Wykonawcę i być pod jego kierownictwem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach