Przetargi.pl
Prace adaptacyjno-remontowe w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieliczce w ramach Realizacji projektu„Czas zapisać dziecko do przedszkola”- etap 2

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace adaptacyjno-remontowe w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieliczce w ramach Realizacji projektu„Czas zapisać dziecko do przedszkola”- etap 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace adaptacyjno-remontowe w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieliczce w ramach Realizacji projektu„Czas zapisać dziecko do przedszkola”- etap 2 Zadanie dofinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 10 Wiedza i kompetencje Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego Poddziałanie 10.1.1 Wychowanie Przedszkolne – zit Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych dla zadania: „Przebudowa części pomieszczeń parteru na przedszkole wraz z zapleczem sanitarnym i socjalnym w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej nr 1 z uwzględnieniem instalacji wewnętrznych: wod.-kan., gazową, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,elektryczną, instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa placu zabaw i wyposażenie go w dodatkowe urządzenia na działce 716 obr. 1 w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego. 1. Powierzchnia użytkowa pomieszczenia przeznaczonego na przedszkole 51,22m2. Wysokość pomieszczenia sali dydaktycznej 3,45m. Obiekt szkoły usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej, wpisany do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. Projektowane pomieszczenia przedszkola na parterze budynku muszą być dostępne dla osób niepełnosprawnych, poprzez zastosowanie podjazdów zewnętrznych, odpowiedniej szerokości otworów drzwiowych i drzwi bez progów. 2. W ramach oprac. proj. Wy. zobowiązany jest m. in. do: - sporządzenie kompletnej dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego, - sporządzenia ekspertyzy techn. w zakresie możliwości przebudowy pomieszczenia parteru na przedszkole w oparciu o § 206 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; - sporządzenia proj. bud. pełno branżowego w zakresie PFU, z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych, uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień, pozwolenia konserwatorskiego na wykonanie robót przy obiektach zabytkowych i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektr., - sporządzenia proj. wyk. branżowych w 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektr., - sporządzenia STWiOR w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektr., - opracowania planu BIOZ w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektr., - sporządzenia kosztorysu w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektr., - sporządzenia i uzgodnienie z Zamawiającym (Zarządcą budynku) harmonogramu realizacji inwestycji, - uzyskania niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, zgód gestorów mediów, decyzji, - sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej w 2 egz. w wersji papierowej i w wersji elektronicznej, - pełnienia nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane w trakcie wykonywania robót wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 3. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji obejmuje: rozbiórkę istniejących ścian działowych, wykonanie otworów drzwiowych, montaż stolarki drzwiowej, montaż parapetów,wykonanie izolacji poziomych, przebudowę wraz z robotami wykończeniowymi pomieszczeń na salę dydaktyczną z zapleczem sanitarnym i gastronomicznym dla rozdziału i wydawania posiłków dostarczanych z zewnątrz, przebudowę wraz z robotami wykończeniowymi pomieszczeń kuchni i łazienki na pomieszczenia sanitarne, socjalne i szatnię wraz z komunikacją, budowa nawierzchni, montaż urządzeń placu zabaw,przebudowę i rozbudowę: instalacji elektrycznej, wod-kan wraz z białym montażem, ogrzewania, gazowej z montażem nowego kotła, budowę instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitarnych i bez okien, instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w salach dydaktycznych, instalacji niskoprądowych; Szczegółowy zakres do wykonania został zawarty w programie funkcjonalno-użytkowym oraz w umowie stanowiącymi załączniki do SIWZ. - zabezpieczenie terenu budowy oraz wygrodzenie części obiektu, w których prowadzone będą roboty budowlane, - uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i dokumentacji budowy w 3 egz. w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych00/100) najpóźniej do dnia 08.03.2018 r. do godz. 09:50;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącym podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji w Części II sekcja D oraz Części IV sekcja C (Wykonawca zamierza ewentualnie zlecić podwykonawcom następującą część (procentową) zamówienia). 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów, przy czym w takiej sytuacji JEDZ powinien być wypełniony dla każdego z podmiotów których to dotyczy i zawierać informacje wymagane w części II sekcje A i B, w części III oraz w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z podmiotu trzeciego w części IV. Formularz ten powinien został wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu trzeciego którego on dotyczy. 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach