Przetargi.pl
Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych na terenie pohuraganowym, po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby ogłasza przetarg

  • Adres: 42-284 Herby, ul. Lubliniecka 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3574009, 3574049 , fax. 034 3574085
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby
    ul. Lubliniecka 6 6
    42-284 Herby, woj. śląskie
    tel. 034 3574009, 3574049, fax. 034 3574085
    REGON: 15002662900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/herby
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych na terenie pohuraganowym, po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pozyskanie i zrywka drewna z pozostałości pozrębowych na terenie pohuraganowym, po wyrobieniu grubizny użytkowej przez maszyny wielooperacyjne, części karp oraz jego przerób na zrębki energetyczne w Nadleśnictwie Herby - Leśnictwie Aleksandra. Prace będą prowadzone na powierzchni ok. 96 ha. Do pozyskania będzie ok. 3500 m3 zrębków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta częściowa ( zadanie ) na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: - Część zamówienia nr 1 - wadium w wysokości 2000 zł, (słownie: dwa tysiące złotych), -Część zamówienia nr 2 - wadium w wysokości 2200 zł, (słownie: dwa tysiące dwieście złotych), -Część zamówienia nr 3 - wadium w wysokości 650 zł, (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr : 19 1050 1142 1000 0023 0667 7325 - ING Bank Śląski S.A. o/Lubliniec; ul. Plebiscytowa 2, 42-700 Lubliniec z dopiskiem na blankiecie przelewu - Usługi - zrębki - 2010. Inne formy wpłaty muszą być zgodne z zapisami art. 45 ust 6, a zwrot wadium nastąpi zgodnie z art 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat min. 1 usługi o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, - potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) minimum następujących maszyn i urządzeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. - Ciągnik zrywkowy ( lub jego odpowiednik ) - min. 1 szt., - Rębak ( lub jego odpowiednik ) - min. 1 szt. - Pilarka spalinowa - min. 1 szt. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają: - uprawnioną obsługę do kierowania i obsługi ciągnika ( ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. 2003 nr 58, poz. 515 - z późniejszymi zmianami.- art. 88 ) oraz obsługę rębaka. - zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi ( Zarz. nr 19 Dyrektora DGLP z dnia 14.07.1997 r.) - dla min. 1 pilarza. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie oświadczenia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ); f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: - osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), - urzędujących członków władz osób prawnych. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert); h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wskaże takie osoby. k) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; l) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 8 do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią niezbędne urządzenia. m) informację na temat liczby osób będących w dyspozycji oferenta oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 7 do SIWZ, n) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych i wartościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone wykazem wykonanych w wyznaczonym okresie usług ( jeżeli dotyczy ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru - zał. nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1) ppkt d, f, g, h, i składa dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/herby
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach