Przetargi.pl
Opracowanie uproszczonych planów urządzania lasów dla lasów położonych na terenie miasta Myszkowa, Gminy i Miasta Koziegłowy, Gminy Poraj oraz Miasta i Gminy Żarki

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie uproszczonych planów urządzania lasów dla lasów położonych na terenie miasta Myszkowa, Gminy i Miasta Koziegłowy, Gminy Poraj oraz Miasta i Gminy Żarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie uproszczonych planów urządzania lasów dla lasów położonych na terenie miasta Myszkowa, Gminy i Miasta Koziegłowy, Gminy Poraj oraz Miasta i Gminy Żarki Zakres prac obejmował będzie: 1.Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa dla osób fizycznych oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie wymagana. Powyższą dokumentacją objętych będzie 4171 ha (wg ewidencji gruntów): Miasto Myszków- 4 obręby - 575 ha Gmina i Miasto Koziegłowy - 27 obręby - 690 ha Gmina Poraj - 9 obrębów -846 ha Miasto i Gmina Żarki - 12 obrębów - 2060 ha Zamawiający zastrzega, że powierzchnia lasów objętych przedmiotem zamówienia wynika z ewidencji gruntów, dla w/w lasów nie były dotychczas sporządzone Uproszczone Plany Urządzania Lasów. 2.Przedmiotowa dokumentacja wykonana będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi określonymi: -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2005 r. Nr 256, poz. 2151) -ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tj. Dz.U. z 2011 r. Nr 12, poz. 59) 3.Uproszczone plany urządzenia lasu oraz inwentaryzacje stanu lasu sporządzane będą dla gmin wg obrębów ewidencyjnych. 4.Uproszczone plany urządzenia lasu oraz inwentaryzacje stanu lasu sporządzane będą na 10 lat. 5.Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie wypisy z ewidencji gruntów oraz niezbędne mapy oraz dokona ich uaktualnienia z terenem dla potrzeb urządzeniowych. 6.Do planów urządzania i inwentaryzacji stanu lasu nie ujmować gruntów kategorii Lz. 7.Okres obowiązywania planów przyjąć od 01.11.2012 r. do 30.10.2022 r. 8. Opracowanie należy wykonać w czterech egzemplarzach, plus cztery egzemplarze wersji elektronicznej. Egzemplarze w oprawie miękkiej, mapy podklejane lub laminowane. Do planów należy opracować zadania (2 egzemplarze) w zakresie gospodarki leśnej dla poszczególnych właścicieli lasów. Zmiany i ewentualne rozbieżności w mapie i rejestrze ewidencji gruntów stwierdzone w czasie wykonywania planu w formie wykazu zmian należy umieścić w każdym egzemplarzu planu (po rejestrze działek leśnych) a jeden egzemplarz dostarczyć Zamawiającemu. 9.Pracami terenowymi należy objąć wszystkie lasy należące do indywidualnych właścicieli uwidocznione w ewidencji gruntów oraz nie ujęte w niej, spełniające kryteria ustawowej definicji lasu (wg ustawy z dnia 28 września 1991r. tekst jednolity Dz.U. z 2011 Nr 12 poz. 59 z późniejszymi zmianami). 10.Zamawiający nie dysponuje żadnymi szacunkami dotyczącymi rozbieżności powierzchni lasów ujawnionej w rejestrze, a stanem faktycznym, a.po zakończeniu prac terenowych należy opracować projekt uproszczonego planu urządzenia lasu i złożyć go we właściwym terenowo urzędzie gminy celem wyłożenia do publicznej wiadomości, zapewnić udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach z mieszkańcami w siedzibie gminy, w czasie trwania wyłożenia planu; b.po rozpatrzeniu wszystkich wniosków i zastrzeżeń do projektu uproszczonego planu urządzenia lasu przedłożyć miejscowemu nadleśniczemu celem zaopiniowania; c.mapa gospodarcza lasu winna zawierać dane uproszczonego planu urządzenia lasu. Wydzielenia należy opisać w postaci ułamka - w liczniku gatunek główny i jego wiek, w mianowniku bonitacja zadrzewienie. Pozostałe pododdziały opisać skrótowo (np. HAL, PŁAZ, HAL, R, LWN, itp.). Granice wydzieleń należy pogrubić linią ciągłą. Zakolorowane winne być jedynie powierzchnie zaliczane do uproszczonego planu urządzenia lasu; d.do opisu zadań w zakresie gospodarki leśnej należy podać terminy wykonania poszczególnych czynności (należy podać rok, w którym wskazany zabieg powinien być wykonany); e.fakt wyłożenia planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu w siedzibie Gminy oraz zaopiniowania tego planu przez Nadleśniczego należy odnotować na mapie gospodarczej lasu wpisując stosowną klauzulę z potwierdzeniem w formie pieczątki i podpisu osoby upoważnionej; 11.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; b.Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; c.Za dzień zakończenia umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń. 12.Wymagania stawiane Wykonawcy: a.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy jak i w okresie trwania gwarancji; b.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; c.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 13.Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m.in. odnoszących się do reklamacji i gwarancji, procedury odbioru zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium ustala się w wysokości : 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Myszkowie, nr rachunku bankowego zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 64 2030 0045 1110 0000 0174 9900 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy wadium-Opracowanie uproszczonych planów urządzania lasów Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.11.2011 r. do godz. 10 00. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii plecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w Starostwie Powiatowym w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, III piętro pok. Nr 302 (Sekretariat), a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wyznaczonym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust 4a ustawy PZP. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach