Przetargi.pl
Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie miejscowości: Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna w gminie Rajcza

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8605000 , fax. 33 8605083
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8605000, fax. 33 8605083
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie miejscowości: Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna w gminie Rajcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie miejscowości Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna w Gminie Rajcza, Powiat Żywiecki, wraz ze sporządzeniem i uzgodnieniem strategicznej oceny oddziaływania planów urządzenia lasu na środowisko. 2. Szacunkowa (wg archiwalnych uproszczonych planów urządzenia lasów) powierzchnia lasów stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych w miejscowościach objętych opracowaniem uproszczonych planów urządzenia lasu wynosi łącznie - 2162,94 ha, w tym: 1) w obrębie Rajcza - 734,68 ha, 2) w obrębie Rycerka Dolna - 381,22 ha, 3) w obrębie Rycerka Górna - 1047,04 ha. Uwaga - podane powierzchnie są orientacyjne - rzeczywista powierzchnia objęta opracowaniem może się różnić do 20% od podanej! Należność zostanie wypłacona za całość opracowania bez względu na powierzchnię objętą opracowaniem. 3. Uproszczone plany urządzenia lasu winny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 2012 r., poz. 1302) i zawierać w szczególności: 1) skrócony opis lasów i gruntów przeznaczonych do zalesienia, zawierający informację o: a) powierzchni poszczególnych drzewostanów i gruntów przejściowo pozbawionych roślinności leśnej, b) gatunku drzewa dominującego w drzewostanie, zwanego dalej gatunkiem głównym, jego wieku i bonitacji, c) miąższości i zadrzewieniu drzewostanu, d) siedliskowym typie lasu, e) typie drzewostanu; 2) zestawienia powierzchni lasów ochronnych; 3) ogólnego opisu drzewostanów wraz z zestawieniem powierzchni gruntów i miąższości drzewostanu według gatunków głównych i ich wieku; 4) rejestru zawierającego: a) zestawienie powierzchni lasów według gatunków głównych oraz ich wieku, b) zadania w zakresie gospodarki leśnej, c) wykaz rozbieżności między danymi ewidencyjnymi odnoszącymi się do gruntów objętych sporządzanym uproszczonym planem urządzenia lasu a stanem faktycznym tych gruntów; 5) kopii mapy ewidencyjnej gruntów z oznaczeniem działek ujętych w sporządzanym uproszczonym planie urządzenia lasu. 4. Rejestr, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, winien być sporządzony osobno dla każdej działki ewidencyjnej, według danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków przekazanej przez Zamawiającego. 5. Zadania w zakresie gospodarki leśnej, winny być, zestawione oddzielnie dla poszczególnych drzewostanów według działek ewidencyjnych z przeznaczeniem dla poszczególnych właścicieli lasów i obejmować: 1) etat cięć w drzewostanach przeznaczonych do użytkowania rębnego, 2) etat cięć w drzewostanach przeznaczonych do użytkowania przedrębnego, wynikający z potrzeb pielęgnacyjnych oraz stanu sanitarnego lasu, nieprzekraczający 20% miąższości drzewostanu wskazanej w sporządzanym uproszczonym planie urządzenia lasu; 3) wskazania dotyczące: a) ponownego wprowadzenia roślinności leśnej (upraw leśnych) w lasach w okresie do pięciu lat od usunięcia drzewostanu, b) przebudowy drzewostanu, c) pielęgnowania lasu, d) ochrony lasu, w tym ochrony przeciwpożarowej, e) ochrony gleb i wód. 6. Uproszczony plan urządzenia lasu należy sporządzić wyłącznie dla: a) gruntów wykazanych w ewidencji gruntów i budynków jako lasy (Ls), b) gruntów wykazanych w archiwalnych uproszczonych planach urządzenia lasów jako lasy, c) gruntów zalesionych przez właścicieli ze wsparciem na zalesienie ze środków Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, d) innych gruntów zalesionych - po przedłożeniu przez właściciela gruntów pisemnego wniosku o objecie działki opracowaniem uproszczonego planu urządzenia lasu oraz o zmianę dla tej działki w ewidencji gruntów i budynków dotychczasowego użytku gruntowego na użytek lasy (Ls). 7. W opracowaniach uproszczonych planach urządzenia lasu nie należy ujmować: a) gruntów wykazanych w ewidencji gruntów i budynków jako grunty zadrzewione i zakrzewione (Lz), b) gruntów wykazanych w ewidencji gruntów i budynków lub wg archiwalnych uproszczonych planów urządzenia lasów jako lasy (Ls) - jeżeli nie spełniają wymogów określonych w art. 3 ustawy o lasach, w szczególności gdy powierzchnia kompleksu pokrytego roślinnością leśną jest mniejsza od 0,10 ha lub grunt nie jest trwale pokryty roślinnością leśną (uprawami leśnymi) i jest zabudowany lub użytkowany rolniczo. c) gruntów nowo zalesionych, jeżeli zalesienie nastąpiło na gruntach przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego na cele nie związane z gospodarką leśną. 8. Uproszczone plany urządzenia lasów należy sporządzić na 10 lat. Należy przyjąć, iż opracowane plany będą obowiązywać w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2026 r. 9. Zamawiający przekaże Wykonawcy kopie map ewidencyjnych oraz dane z ewidencji gruntów i budynków niezbędne do realizacji zadania. 10. W okresie wykonywania planów Zamawiający udostępni Wykonawcy wgląd do: a) Planu urządzenia gospodarstwa leśnego dla Lasów Uprawnionych wsi Rajcza (okres obowiązywania 01.01.2006 r.- 31.12.2015 r.) b) Uproszczonego planu urządzenia lasu własności osób fizycznych wsi Rycerka Górna (okres obowiązywania 01.01.1997 r.- 31.12.2006 r.) c) Uproszczonego planu urządzenia lasu własności osób fizycznych wsi Rajcza (okres obowiązywania 01.01.1997 r.- 31.12.2006 r.) d) Planu urządzenia gospodarstwa leśnego lasów Współwłaścicieli Zarąbku Janotów w Rajczy (okres obowiązywania 01.01.1996 r.- 31.12.2005 r.). 11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Przed przystąpieniem do prac urządzeniowych Wykonawca powiadomi Urząd Gminy Rajcza, sołtysów wsi Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna, przewodniczących zarządu wspólnot gruntowych położonych na terenie wsi Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna, oraz Nadleśnictwo Ujsoły o zamiarze i terminie prowadzenia w/w prac. 13. W trakcie wykonywania prac Wykonawca będzie na bieżąco informował Starostwo Powiatowe w Żywcu oraz Nadleśnictwo Ujsoły o przebiegu prac. 14. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Starostę Żywieckiego dokona uzgodnień zakresu i stopnia szczegółowości prognozy oddziaływania na środowisko projektu uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie miejscowości Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna w Gminie Rajcza z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Katowicach oraz z Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w Katowicach. 15. Prognoza oddziaływania na środowisko projektu uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie miejscowości Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna w Gminie Rajcza winna być opracowana zgodnie z zapisem art. 51 i 52 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 ze zm.) i zawierać w szczególności: a) informacje o zawartości, głównych celach projektowanego dokumentu oraz jego powiązaniach z innymi dokumentami, b) informacje o metodach zastosowanych przy sporządzaniu prognozy, c) propozycje dotyczące przewidywanych metod analizy skutków realizacji postanowień projektowanego dokumentu oraz częstotliwości jej przeprowadzania, d) informacje o możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko, e) streszczenie sporządzone w języku niespecjalistycznym; 16. Sporządzona prognoza winna określać, analizować i oceniać: a) istniejący stan środowiska oraz potencjalne zmiany tego stanu w przypadku braku realizacji projektowanego dokumentu, b) stan środowiska na obszarach objętych przewidywanym znaczącym oddziaływaniem, c) istniejące problemy ochrony środowiska istotne z punktu widzenia realizacji projektowanego dokumentu, w szczególności dotyczące obszarów podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, d) cele ochrony środowiska ustanowione na szczeblu międzynarodowym, wspólnotowym i krajowym, istotne z punktu widzenia projektowanego dokumentu, oraz sposoby, w jakich te cele i inne problemy środowiska zostały uwzględnione podczas opracowywania dokumentu, e) przewidywane znaczące oddziaływania, w tym oddziaływania bezpośrednie, pośrednie, wtórne, skumulowane, krótkoterminowe, średnioterminowe i długoterminowe, stałe i chwilowe oraz pozytywne i negatywne, na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru, a także na środowisko, a w szczególności na: różnorodność biologiczną, ludzi, zwierzęta, rośliny, wodę, powietrze, powierzchnię ziemi, krajobraz, klimat, zasoby naturalne, zabytki, dobra materialne z uwzględnieniem zależności między tymi elementami środowiska i między oddziaływaniami na te elementy. 17. W sporządzonej prognozie należy przedstawić: a) rozwiązania mające na celu zapobieganie, ograniczanie lub kompensację przyrodniczą negatywnych oddziaływań na środowisko, mogących być rezultatem realizacji projektowanego dokumentu, w szczególności na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru, b) biorąc pod uwagę cele i geograficzny zasięg dokumentu oraz cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru - rozwiązania alternatywne do rozwiązań zawartych w projektowanym dokumencie wraz z uzasadnieniem ich wyboru oraz opis metod dokonania oceny prowadzącej do tego wyboru albo wyjaśnienie braku rozwiązań alternatywnych, w tym wskazania napotkanych trudności wynikających z niedostatków techniki lub luk we współczesnej wiedzy. 18. Po sporządzeniu projektów uproszczonych planów urządzenia lasów, Wykonawca złoży po 1 egzemplarzu opracowanych planów w Urzędzie Gminy Rajcza, powiadomi Wójta Gminy Rajcza o planowanym terminie wyłożenia planów na okres 60 dni oraz uzgodni miejsce jego wyłożenia. Wójt pisemnie powiadomi właścicieli gruntów leśnych o wyłożeniu projektu uproszczonego planu urządzenia lasu, z zaznaczeniem, że uproszczony plan urządzenia lasu będzie podstawą naliczenia podatku leśnego. Wyłożone w Urzędzie Gminy projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów oraz mapy. 19. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaświadczenie z Urzędu Gminy Rajcza o fakcie wyłożenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu do publicznego wglądu przez okres 60 dni. 20. W przypadku złożenia przez właścicieli lasów zastrzeżeń i wniosków dotyczących uproszczonych planów urządzenia lasów, złożonych w okresie wyłożenia planów do publicznego wglądu oraz w terminie 30 dni od daty wyłożenia, Wykonawca (w terminie 14 dni od daty otrzymania) sporządzi i przekaże Zamawiającemu projekt decyzji Starosty w sprawie uznania lub nie uznania złożonych wniosków lub zastrzeżeń. Wykonawca naniesie ewentualne poprawki wynikłe po rozpatrzeniu zastrzeżeń i wniosków. 21. Po naniesieniu ewentualnych zmian wynikających z rozpatrzenia wniosków i zastrzeżeń Wykonawca złoży 1 egzemplarz uproszczonych planów urządzenia lasu w Nadleśnictwie Ujsoły w celu uzyskania opinii Nadleśniczego w trybie art. 22 ust 2 i 3 ustawy o lasach. 22. Uproszczone plany urządzenia lasu należy wykonać w języku polskim w formacie A-4 w twardej oprawie, dla każdego obrębu w 6 egzemplarzach. Plany maja być wykonane przy użyciu drukarek zapewniających trwałość wydruku. Każdy egzemplarz powinien posiadać tytuł na zewnętrznej twardej oprawie, stronę tytułową, spis treści umieszczony na początku elaboratu, strony należy ponumerować. W części końcowej opisu należy umieścić rozdział pod tytułem Uzgodnienia gdzie zostaną zamieszczone poświadczenia o wyłożeniu planu w Urzędzie Gminy, opinia Nadleśniczego oraz inne uzyskane uzgodnienia i opinie. Rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie a ewidencja gruntów należy przedstawić w Wykazie rozbieżności kategorii gruntów pomiędzy stanem w ewidencji gruntów i budynków a stanem na gruncie na działkach objętych uproszczonym planem urządzenia lasu , jako integralną część opracowania. Do każdego egzemplarza planu należy dołączyć (w kieszeni na końcu opracowania) komplet map gospodarczych drzewostanów w skali 1: 2880, wykonanych na podstawie mapy ewidencyjnej z oznaczeniem nr działek ujętych w opracowanym uproszczonym planie urządzenia lasów. Mapy powinny zawierać: napis tytułowy, określenie obiektu i położenia, skalę i datę opracowania, usytuowanie obszarów leśnych z nr poszczególnych oddziałów, oznaczenie pododdziałów z podaniem gatunku głównego i jego udziału w składzie gatunkowym i wieku, oznaczenie wydzieleń, zakolorowane pododdziały wg gatunku głównego, opis gruntów przyległych, legendę i podpis wykonawcy. Jeden egzemplarz map winien być podklejony na płótnie i zafoliowany. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu elektroniczny zapis opracowania na nośniku CD. 23. Wyciągi z planów zawierające zadania w zakresie gospodarki leśnej dla poszczególnych właścicieli lasów należy sporządzić w 2 egzemplarzach. Wyciągi powinny zawierać zestawienie działek ewidencyjnych objętych uproszczonym planem urządzenia lasu stanowiących własność poszczególnych właścicieli lub władających, (w przypadku współwłasności należy sporządzić wyciąg dla każdego współwłaściciela lub współwładającego) obejmujące: 1) etat cięć w drzewostanach przeznaczonych do użytkowania rębnego 2) etat cięć w drzewostanach przeznaczonych do użytkowania przedrębnego, wynikający z potrzeb pielęgnacyjnych oraz stanu sanitarnego lasu, nieprzekraczający 20% miąższości drzewostanu wskazanej w sporządzanym uproszczonym planie urządzenia lasu; 3) wskazania dotyczące: a) ponownego wprowadzenia roślinności leśnej (upraw leśnych) w lasach w okresie do pięciu lat od usunięcia drzewostanu, b) przebudowy drzewostanu, c) pielęgnowania lasu, d) ochrony lasu, w tym ochrony przeciwpożarowej, e) ochrony gleb i wód. Wyciągi należy zestawić alfabetycznie i zamieścić spis właścicieli - odrębnie dla właścicieli zamieszkałych w miejscowościach objętych opracowaniem i odrębnie dla właścicieli zamiejscowych. 24. Prognoza oddziaływania na środowisko projektu uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie miejscowości Rajcza, Rycerka Dolna i Rycerka Górna w Gminie Rajcza winna być sporządzona w 6 egzemplarzach, w formacie A-4, przy użyciu drukarek zapewniających trwałość wydruku. Każdy egzemplarz powinien posiadać tytuł na zewnętrznej twardej oprawie, spis treści umieszczony na początku elaboratu. W części końcowej opisu należy umieścić rozdział pod tytułem Uzgodnienia gdzie zostaną zamieszczone uzgodnienia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Katowicach, z Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w Katowicach oraz inne uzyskane uzgodnienia i opinie. Do każdego egzemplarza prognozy należy dołączyć mapę obszarów chronionych oraz mapę siedlisk przyrodniczych na obszarach objętych opracowaniem. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu elektroniczny zapis opracowania na nośniku CD. 25. Wszystkie egzemplarze uproszczonych planów urządzenia lasu oraz prognozy oddziaływania na środowisko projektu uproszczonych planów urządzenia lasu winny zawierać informację o dofinansowaniu zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, zgodnie z obowiązującymi Zasadami oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków WFOŚiGW w Katowicach zamieszczonej na stronie internetowej WFOŚiGW w Katowicach. 26. W przypadku zmiany przepisów dotyczących zawartości oraz szczególnych warunków i trybu sporządzania uproszczonego planu urządzenia lasu lub zasad sporządzania i opiniowania prognozy oddziaływania planu na środowisko, Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z tymi przepisami. 27. Po zakończeniu zadania, Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o wykonaniu zadania oraz przekaże Zamawiającemu komplet opracowania wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 28. Końcowy odbiór zadania nastąpi w siedzibie zamawiającego w terminie do 30 dni od daty powiadomienia Zamawiającego o wykonaniu zadania i przekazaniu Zamawiającemu kompletu opracowania wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 29. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od daty odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia (w terminie 30 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego) wszelkich usterek opracowania stwierdzonych po dacie odbioru końcowego. 30. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do Specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 24 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4.000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: ZZP.272.11.2015), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2014 r. Dz. U. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja/rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach