Przetargi.pl
Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek Zdrój

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Fabryczna 7a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 81 46345 , fax. (074) 8146 345
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Fabryczna 7a 7a
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 81 46345, fax. (074) 8146 345
    REGON: 89069773000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozysk i zrywka drewna w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozysk i zrywka drewna w ilości 2000 m3 w Lasach Komunalnych będących w zarządzie ZBK Lądek Zdrój: 1.Ścinka i obalanie wyznaczonych drzew. 2.Okrzesywanie (jakość dobra tzn. sęki równe z powierzchnią pnia) 3. Manipulację drewna w ilości 2000 m?, wg wskazania Zamawiającego. 4.Przeżynka drewna. 5.Zrywka pozyskanego drewna wg wyznaczonych szlaków zrywkowych i do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc wzdłuż dróg wywozowych. 6.Mygłowanie i legarowanie ( w przypadku stosów - składanie) 7.Zabezpieczenie zerwanego drewna przed obsunięciem. 8.Składanie gałęzi po pozyskanym drewnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości: 1.350,00 zł Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium. 2.Terminy dotyczące wadium Termin wniesienia wadium upływa dnia 18 grudnia 2009 r. o godz. 10:00 Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 17 stycznia 2010 r. 3.Formy wadium Wadium może być wnoszone a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Powiatowy Bank Spółdzielczy O/Lądek Zdrój Numer konta: 58 9588 0004 3900 1687 2000 0010 z adnotacją: Wadium na przetarg - ZP - 23/2009 Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zwrot wadium: Zamawiający dokona zwrotu wadium, jeżeli: Upłynął termin związania ofertą, Zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ich wykluczenia lub odrzucenia ich oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, którego oferta została odrzucona, który został wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Warunki stawiane wykonawcom ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia a także wskazano dokumenty wymagane od Wykonawców potwierdzające spełnianie tych warunków. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. a) posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić uprawnienia minimum jednej osoby z ukończonym kursem pilarza - drwala. 2.Wykonawca musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia: a ) w zakresie zrywki drewna zrywka konna - wymagany paszport konia ciągnik rolniczy do 3,5 t - dowód rejestracyjny pojazdu Zamawiający nie dopuszcza innych środków zrywkowych. 3.Wykonawca posiada doświadczenie w pozysku i zrywce drewna tj. wykonał: w okresie ostatnich 3 lat min. 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł oraz wykazać że roboty te zostały wykonane należycie. c) znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania oferty w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniana ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości w płaceniu podatków lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto Wykonawca do oferty musi dołączyć: a)Wypełnić druk Formularz oferty-, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. b)Wypełnić druk Formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem c)Wypełnić druk Potencjał kadrowy, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. d)Wypełnić druk Doświadczenie zawodowe tj. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorów oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. e)Wypełnić druk Potencjał techniczny- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także wykonanych przez nich czynności. f)Wypełnić druk Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.ladek.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach