Przetargi.pl
Dostawa z montażem sztucznego lodowiska, finansowana w formie leasingu operacyjnego

Zespół Szkół im. T. Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840350 , fax. 071 3840350
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. T. Kościuszki
    ul. Trzebnicka 4 4
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840350, fax. 071 3840350
    REGON: 00018887700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmilicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem sztucznego lodowiska, finansowana w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest finansowana w formie leasingu operacyjnego kompleksowa dostawa wraz z pierwszym montażem i demontażem; nowego, sezonowego, przenośnego lodowiska o wymiarach 15 X 30 chłodzonego przy zastosowaniu agregatu chłodniczego zasilanego elektrycznie wraz z bandami. 2. Parametry i dane techniczne jakie musi spełniać lodowisko określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na system mrożeniowy i bandy. 4. Warunki dotyczące leasingu: - leasing operacyjny, - ilość rat leasingowych miesięcznych - 48 rat, - wysokość opłaty wstępnej - 5% ceny początkowej przedmiotu leasingu, - konieczność wykupu, - cena wykupu - 25% ceny początkowej przedmiotu leasingu, - oprocentowanie stałe, raty miesięczne nierówne: ? pierwsza rata 20% ceny początkowej przedmiotu leasingu, płatna nie później niż do końca marca 2010 roku, ? pozostałe 47 rat równe, - ewentualna opłata administracyjna, manipulacyjna płatna jednorazowo wraz z opłatą wstępną, - waluta leasingu - polski złoty, - pozostałe warunki leasingu regulowane są postanowieniami Kodeksu Cywilnego oraz Ogólnych Warunków Leasingu (OWL) z następującymi zastrzeżeniami: ? w przypadku rozwiązania umowy przed terminem wysokość odszkodowania nie może przekroczyć sumy wartości rat leasingowych pozostałych do spłaty do końca trwania umowy i ceny wykupu przedmiotu leasingu pomniejszonej o wartość rynkową zwróconego przedmiotu leasingu, ? w przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SIWZ a Ogólnymi Warunkami Leasingu (OWL) pierwszeństwo mieć będą postanowienia SIWZ, - Wykonawca ubezpieczy przedmiot zamówienia na własny koszt. 5. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zapewni przeszkolenie 4 pracowników zamawiającego, zajmujących się obsługą zamawianego lodowiska na terenie siedziby Zamawiającego. b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii za pomocą faksu, czas naprawy 48 godzin od chwili zgłoszenia. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapłaci karę za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,1% wartości przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca w dniu przekazania przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu: - instrukcję obsługi i bezpiecznej eksploatacji, montażu, demontażu lodowiska ( w języku polskim). - dokument potwierdzający dane techniczne lodowiska podane w złożonej ofercie, d) Wykonawca dokona demontażu lodowiska po skończonym sezonie w ciągu 10 dni od zgłoszenia za pomocą faxu. e) Dostarczone urządzenia i elementy muszą posiadać znak CE. 6. Na potwierdzenie spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia wykonawca złoży dokumenty określone w dziale IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312314
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 10.000,00 zł słownie:dziesięć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII Opis warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny tych warunków O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty określone w dziale VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz Dokumenty wymagane: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie tzw. referencje - załącznik nr 4 do SIWZ - wymagane doświadczenie polega na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 2 zamówień polegających na spełnieniu łącznie: - dla dostawcy: kompleksowej dostawie i montażu sztucznego lodowiska o wartości nie mniejszej niż 500000,00 zł brutto każda, - dla finansującego: dostawie maszyn i urządzeń w formie leasingu operacyjnego o wartości nie mniejszej niż 500000,00 zł każda. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Uwagi: 1/ Dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginałów lub kserokopii. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału; 2/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 p.z.p., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsmilicz.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach