Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-76 7468336, 7468337 , fax. 0-76 7468337
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego
ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 0-76 7468336, 7468337, fax. 0-76 7468337
REGON: 00084129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp10lubin.edupage.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa warzyw i owoców - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa dla stołówki szkolnej wg załącznika nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp (zał.nr 2 do SIWZ), a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonejdziałalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja taki obowiazek posiadania takich uprawnień. 2.posiadaja niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym,osobami zdolnymi do wykonania zamówień. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowień. 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formy spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez wykonawcę, wymienionych w pkt.6 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp10lubin.edupage.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa określonych w częściach od nr 1 do nr 8 w okresie 01.07.2016 - 30.06.2017r
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Chojnowie od 2.09.2014 roku do 30.06 2015 roku
Dodano: 2014-08-25 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy społecznej w Ząbkowicach Śląskich ul. Szpitalna 3 określonych w zadaniach od Nr 1 do Nr 8.
Dodano: 2014-06-11 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy społecznej w Ząbkowicach Śląskich ul. Szpitalna 3 określonych w zadaniach od Nr 1 do Nr 8
Dodano: 2013-05-16 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2013-02-18 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2012-08-10 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj
Dodano: 2012-04-11 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 5 w Lubinie
Dodano: 2012-01-23 - Dostawa warzyw, warzyw przetworzonych, owoców i jaj do D.P.S. Jutrzenka w Zgorzelcu.
Dodano: 2011-04-11 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2011-02-11