Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-76 7468336, 7468337 , fax. 0-76 7468337
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego
ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 0-76 7468336, 7468337, fax. 0-76 7468337
REGON: 00084129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp10lubin.edupage.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa żywności, artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych dla stołówki szkolnej wg załaczników od nr 1 do nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegac się dostawcy, którzy spełniaja określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp (zał. nr 8 do SIWZ), a w szczególności: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnien. 2. posiadaja niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałemtechnicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówień. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówień. 4. nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formy spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczen i dokumentów przedstawionych przez wykonawcę, wymienionych w pkt.6 SIWZ.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania i uznaniejego oferty odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejetru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp10lubin.edupage.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów spożywczych stanowiących skład paczek żywnościowych realizowanych w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa warzyw i owoców 2016
Dodano: 2016-07-08 - Dostawę artykułów żywnościowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/24/16
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. Czesława Niemena w Lubinie.
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych warzyw i owoców opisanych w pakietach w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03