Przetargi.pl
Powołanie inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn.: „Modernizacja ul. Karłowicza”

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59900 Zgorzelec, ul. Domańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7
    59900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powołanie inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn.: „Modernizacja ul. Karłowicza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Modernizacja ul. Karłowicza”, w specjalności drogowej. 2.Nadzorowane roboty budowlane obejmują przebudowę nawierzchni dróg dojazdowych do garaży znajdujących się pomiędzy blokami ul. Karłowicza 35-37 oraz 27-29 wraz z wymianą odcinka kanalizacji deszczowej, a także przebudowę placu wraz z poszerzeniem dojazdu do bloku ul. Karłowicza 19e-f. 3.Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę AMELUX W. Nowacka -Daniłów z siedzibą w Zgorzelcu, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.Zakres usług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U.z 2016 r., poz. 290 ze zm.), a w szczególności: 1)ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych; 2)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową o roboty budowlane, zgłoszeniem robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 3)sprawdzanie jakości wykonywanych robót, sprawdzanie przed wbudowaniem stosownych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych; 4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego; 5)organizowanie, prowadzenie i protokołowanie cotygodniowych rad budowy z udziałem przedstawicieli wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego; 6)potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; 7)wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika robót dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 8)żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 9)kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót budowlanych; 10)dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych. Obecność inspektora nadzoru dokumentowania będzie wpisami do dziennika robót; 11)zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na placu budowy nieprawidłowościach; 12)udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych; 13)informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; 14)na etapie realizacji robót budowlanych zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień; 15)przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy robót budowlanych certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia określony w umowie o roboty budowlane, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego; 16)sprawdzanie poprawności opracowanej dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych oraz weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych; 17)protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, przy udziale Zamawiającego terenu budowy. Z przekazania terenu budowy inspektor nadzoru sporządzi protokół; 18)wykonywanie czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji robót budowlanych, zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego Formularz Nr 6 do niniejszej SIWZ; 19)nadzór nad prawidłowością dokumentowania czynności związanych z wywożeniem, składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w trakcie realizacji robót budowlanych oraz weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę potwierdzeń dotyczących zagospodarowania tych odpadów; 20)zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków; 21)kontrolowanie źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzanie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty budowlane, np. obsługę maszyn; 22)nadzorowanie wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia stwierdzonych wad i usterek; 23)sporządzanie pisemnych opinii dotyczących wad obiektu, przyczyn niedotrzymania terminu na realizację robót budowlanych w terminie do 7 dni roboczych od dnia ich zaistnienia; 24)w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw związanych z realizacją zamówienia przekazanie w ustalonym terminie dokumentów i informacji, o które wystąpi Zamawiający; 25)w przypadku odstąpienia od umowy przez strony umowy o roboty budowlane: a)nadzorowanie robót budowlanych będących kontynuacją umowy na roboty budowlane; b)przeprowadzenie inwentaryzacji robót w toku, a także wycena kosztów tych robót w celu ostatecznego ich rozliczenia; c)pełnienie nadzoru nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi, itp. 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8.Zapisy, o których mowa w pkt. od 7 do 8 niniejszego rozdziału stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach