Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 (12) 62 84 130 , fax. +48 (12) 42 32 153
- Data zamieszczenia: 2020-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Grzybowska 80/82
00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 (12) 62 84 130, fax. +48 (12) 42 32 153
REGON: 36830257500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://krakow.wody.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Potok Radłowski w km 0+000 - 12+126 w m. Biskupice Radłowskie, Radłów gm. Radłów, pow. tarnowski, woj. małopolskie - udrożnienie, wykoszenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem wykonania prac utrzymaniowych jest przywrócenie drożności koryta potoku. Prace polegają na wykoszeniu i wygrabieniu skarp potoku, ścinaniu krzaków, lokalnym udrożnieniu koryta potoku (namułu) na długości 900 mb wraz z rozplantowaniem urobku (namułu), usunięciu roślinności korzeniącej się w dnie oraz na rozbiórce zatorów z gałęzi. Prace powinny być wykonane w sprzyjających warunkach atmosferycznych, aby nie zniszczyć skarp i dna potoku, oraz zapewnić swobodny spływ wody. Niewykonanie wyżej wymienionych robót będzie skutkować utrudnionym spływem wód, zwłaszcza w okresie bujnej wegetacji roślinności porastającej skarpy potoku, a tym samym w okresie deszczowym powodować lokalne podtopienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111213-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa. 4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004 W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr 2385/ZZN/2020” 5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 7 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp 8 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1.1. Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 1.2. Kosztorys ofertowy – zgodny z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ, 1.3. Oświadczenie Własne Wykonawcy zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ 1.4. Zobowiązanie podmiotu – o ile dotyczy, 1.5. Pełnomocnictwo – o ile dotyczy. 2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego) 3 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 3.1 oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; (załącznik nr 8 do SIWZ) 3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja drenaży, zapór bocznych i rowów opaskowych zbiornika Tresna.
Dodano: 2020-03-17 - „Roboty związane z utrzymaniem obiektów hydrotechnicznych oraz pompowni zawala zbiornika Tresna nr 1,2,2Bis,3,3Bis,4 tj. roboty remontowo budowlane, roboty mechaniczne, elektryczne z systemami monitoringu i sterowania, konserwacja i przeglądy bieżące i okresowe - Konserwacja systemów drenażowych i rowów opaskowych zbiornika Tresna wraz z renowacją skarp zapór bocznych i konserwacją kanałów dopływowych do pompowni”
Dodano: 2019-10-04 - „Roboty związane z utrzymaniem obiektów hydrotechnicznych oraz pompowni zawala zbiornika Tresna nr 1,2,2Bis,3,3Bis,4 tj. roboty remontowo budowlane, roboty mechaniczne, elektryczne z systemami monitoringu i sterowania, konserwacja i przeglądy bieżące i okresowe - Konserwacja systemów drenażowych i rowów opaskowych zbiornika Tresna wraz z renowacją skarp zapór bocznych i konserwacją kanałów dopływowych do pompowni”
Dodano: 2019-09-02 - 1. Konserwacja drenaży Porąbka. 2. Konserwacja zapór ziemnych zbiornik Czaniec.
Dodano: 2018-07-06 - „Budowa drogi wewnętrznej leśnej nr 40 Mąkosy Stare-Stoki na terenie leśnictwa Zadobrze w Nadleśnictwie Radom oraz na terenie leśnictwa Karpówka w Nadleśnictwie Kozienice”
Dodano: 2018-06-15 - Budowa drogi lesnej nr 5 w leśnictwie Jedlnia, Nadleśnictwo Radom
Dodano: 2018-02-23 - Budowa plaży na Stawach Walczewskiego w Grodzisku Mazowieckim – roboty przygotowawcze w zakresie odmulenia dna zbiornika i umocnienia skarp w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektów: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej.
Dodano: 2018-01-26 - Wykonanie zagospodarowania terenu wokół Zespołu Szkół przy ul. Św. Kazimierza w Celestynowie – Etap II
Dodano: 2017-03-13