Przetargi.pl
„Budowa drogi wewnętrznej leśnej nr 40 Mąkosy Stare-Stoki na terenie leśnictwa Zadobrze w Nadleśnictwie Radom oraz na terenie leśnictwa Karpówka w Nadleśnictwie Kozienice”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Janiszewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 48 3451722 , fax. +48 48 3451905
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom
    ul. Janiszewska 48
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48 48 3451722, fax. +48 48 3451905
    REGON: 67008074400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.radom.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa drogi wewnętrznej leśnej nr 40 Mąkosy Stare-Stoki na terenie leśnictwa Zadobrze w Nadleśnictwie Radom oraz na terenie leśnictwa Karpówka w Nadleśnictwie Kozienice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Budowa drogi wewnętrznej leśnej nr 40 Mąkosy Stare - Stoki na terenie leśnictwa Zadobrze w Nadleśnictwie Radom oraz na terenie leśnictwa Karpówka w Nadleśnictwie Kozienice” 2. Objęta przedsięwzięciem inwestycyjnym droga położona jest w województwie mazowieckim, powiat Radom, Gmina Pionki obszar wiejski (większa część) i Gmina Jastrzębia (mniejsza część), na terenie działek ewidencyjnych:106,104,101,102 w obrębie ewidencyjnym Stoki na terenie Nadleśnictwa Radom, Leśnictwo Zadobrze oraz na terenie działek ewidencyjnych: 342,365 w obrębie ewidencyjnym Jaroszki będących w zarządzie Nadleśnictwa Kozienice na terenie Leśnictwa Karpówka. 3. 3.1. Parametry geometryczne i techniczne drogi będącej przedmiotem zamówienia: droga jednopasowa dwukierunkowa z mijankami, - szerokość jezdni 4,0 m, szerokość mijanki 3,0 m, - długość mijanek 23,0 m, skosy mijanki o długości 21,0 m licząc wzdłuż krawędzi jezdni, - pobocza gruntowe szerokości 0,75 m o pochyleniu 6,0% w kierunku rowów, - rowy drogowe trapezowe - 0,40 m szerokość dna, pochylenie skarp 1:1,5, - prędkość projektowa 30 km/h. 3.2. Do zakresu prac objętych realizacją przedmiotem zamówienia wchodzą roboty związane z przełożeniem kolidującej linii kablowej, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. 4. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy, standard jakości ich wykonania oraz właściwości wyrobów budowlanych przedstawia dokumentacja projektowa sporządzona na realizację zadania „Budowy drogi wewnętrznej leśnej nr 40 MąkosyStare-Stoki na terenie leśnictwa Zadobrze w Nadleśnictwie Radom i leśnictwa Karpówka w Nadleśnictwie Kozienice”: sporządzona przez: • DROPLUS Dariusz Furmańczyk, 92-334 Łódź, ul. Milionowa 72/6, w zakresie robót dotyczących budowy drogi, oraz • UNIMAR- Józef Rejmak, ul. 11 Listopada 99 b, 26-600 Radom, w zakresie przebudowy kolidującej linii kablowej, obejmująca: a) projekt budowlany wraz z pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami w zakresie budowy drogi; b) projekt wykonawczy w zakresie budowy drogi; c) projekt budowlany przebudowy kolidującej linii kablowej 15 kV poza obręb korony drogi; d) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy kolidującej linii kablowej 15 kV poza obręb korony drogi; e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie budowy drogi; f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie przebudowy kolidującej linii kablowej 15 kV poza obręb korony drogi; g) przedmiar robót w zakresie budowy drogi - dotyczący odcinka od km 0+000 do km 1+340 – odcinek na terenie leśnictwa Zadobrze w Nadleśnictwie Radom; h) przedmiar robót w zakresie budowy drogi – dotyczący odcinka od km 1+340 do km 2+012 – odcinek na ternie leśnictwa Karpówka w Nadleśnictwie Kozienice; i) przedmiar robot przebudowy kolidującej linii kablowej 15 kV poza obręb korony drogi; j) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jako element projektu budowlanego; k) dokumentację dotyczącą wykonanych prac geotechnicznych; l) dokumentację rozliczenia powierzchni terenu; m) opinię geotechniczną. 5. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: a. sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b. sporządzenie projektu organizacji ruchu, c. sporządzenie programu zapewnienia jakości, d. sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji wraz z wykazem podstawowych materiałów zastosowanych przy budowie drogi, e. realizacja robót budowlanych polegających na budowie drogi oraz usunięciu kolizji kabla , w tym również robót przygotowawczych, zakończeniowych i porządkowych w tym odwóz nadmiaru ziemi z poboczy i rowów odwadniających, odspojonej w trakcie realizacji inwestycji oraz karp pozyskanych w trakcie karczowania poza tereny LP, przy czym Zamawiający zrzeka się na rzecz wykonawcy praw do karp i ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania w/w prac, f. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, g. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania – przygotowanie i złożenie wniosku dotyczącego uzyskania zgłoszenia do użytkowania, h. inne prace niezbędne w toku realizacji, o ile SIWZ nie stanowi inaczej. 6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne, wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111213-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 02.07. 2018 r. do godz. 09:30: a) w pieniądzu - sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy BGŻ S.A. o/Radom 18203000451110000000175060 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię potwierdzenia wpłaty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpie-czeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 3 pkt 5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (nie później niż data, godzina składania ofert). Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunku nie określa się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: formularz ofertowy – załącznik nr 6 do SIWZ; dowód wniesienia wadium; kosztorys ofertowy, wykonany metodą uproszczoną (cena jednostkowa X ilość jednostek = wartość netto). Na końcu podsumowanie cen poszczególnych pozycji wchodzących w zakres kosztorysu powiększona o podatek VAT. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny ( t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459, 933, 1132, z 2018 r. poz. 398, 650.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach