Jednostka Wojskowa Nr 1223 ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3456260 , fax. 094 3456545
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1223
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3456260, fax. 094 3456545
REGON: 33008332900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA NARODOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postepowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133000euro na dostawe ogumienia, części samochodowych, narzedzi oraz narzędzi obróbki ręcznej nr postępowania 25/CZS/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia, części samochodowych, narzędzi oraz narzędzi obróbki ręcznej na potrzeby JW. w Koszalinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 13); 3. Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 14); 4. Złożą oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 12); Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w SIWZ - załącznik nr 13); 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w SIWZ - załącznik nr 14); 4. Oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartegow SIWZ - załącznik nr 12);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA OPON NOWYCH WRAZ Z ICH MONTAŻEM.
Dodano: 2016-05-13 - DOSTAWA OPON NOWYCH ORAZ REGENEROWANYCH WRAZ Z NAPRAWĄ
Dodano: 2015-12-23 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa opon do samochodów ciężarowych, ładowarek, naczep, wózków widłowych do RZGO w Słajsinie
Dodano: 2015-09-02 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2015-04-08 - Dostawa opon do samochodów ciężarowych, ładowarek, naczep, wózków widłowych do RZGO w Słajsinie
Dodano: 2015-03-26 - Dostawy ogumienia zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
Dodano: 2015-02-18 - Dostawa ogumienia letniego, zimowego i całorocznego do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie
Dodano: 2014-06-10 - ZAKUP, NAPRAWA I WYMIANA OGUMIENIA
Dodano: 2014-03-26 - DOSTAWA OPON NOWYCH ORAZ REGENEROWANYCH WRAZ Z NAPRAWĄ
Dodano: 2014-03-25